معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مردم همکاری خوبی در اجرای محدودیت‌های جدید دارند، گفت : راهکار مقابله با کرونا در شرایط سخت امروزی، نیازمند روحیه بسیجی همچون دوران دفاع مقدس در جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : امروزه تلاشگران حوزه سلامت و درمان با اخلاص و فداکاری خود حضور جهادی و بسیجی وار در سنگر صیانت از سلامت مردم دارند.

او گفت : در پیروی از بیانیات مقام معظم رهبری مسئله اصلی و امروز ما در کشور موضوع سلامت مردم که دغدغه تمامی مسوولان نظام است.

خوش اقبال ادامه داد: هدف اصلی ما در بازدید از سطح شهرستان‌ها بررسی و ارایه نقاط قوت و ضعف و بیان راهکار‌ها و عرض خداقوت و خسته نباشید به ستاد‌های مدیریت کرونا در شهرستان‌ها است.

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه افزود: راهکار‌ها و نقاط ضعف و مشکلات طرح‌ها همواره توسط استان از شهرستان‌ها دریافت و به ستاد ملی انعکاس داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه رعایت محدودیت‌ها تنها به جهت سلامت مردم است، افزود: اگر در رعایت محدودیت‌های جدید توجه جدی وجود نداشته باشد باعث شرایط سخت‌تر در آینده خواهد بود.

خوش اقبال گفت: خوشبختانه در روز‌های اخیر مردم استان همراه و همدل در اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی همکاری گسترده‌ای داشته اند.

او ادامه داد: اقدامات ستاد کرونای شهرستان سنقروکلیایی در مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

او به نقش موثر قرارگاه عملیاتی طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: با کمک بسیج و به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی انشاالله در اجرای این طرح در مقابله جدی با کرونا گامی موثر با کمک مردم برداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در شرایط امروز با توجه به هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان و اعمال تحریم‌های بسیار سخت علیه نظام گرفتاری‌هایی در حوزه معیشت به وجود آورده است که امید داریم به برکت وجود مردمان همدل و تلاش خدمتگزاران نظام از این شرایط سخت عبور کنیم.

او گفت: لازم می‌دانم از همکاری گسترده مردم استان و به خصوص سنقروکلیایی در اجرای محدودیت‌های جدید قدردانی کنم و حقیقتا راهکار مقابله با کرونا در شرایط سخت امروزی، نیازمند روحیه بسیجی همچون در دوران دفاع مقدس در میان مردم و مسئولین است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.