راه اندازی سامانه "دانشفر" ویژه دانشجویان جدیدالورود

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سامانه "دانشفر" ویژه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غلامی معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سامانه دانشفر با هدف شناسایی استعداد‌ها و نظام بخشی به مهارت‌های دانشجویان در زمان اپیدمی بیماری کرونا و تحصیل غیرحضوری از چندی پیش در دستور کار معاونت فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفته بود.

او گفت : این سامانه پس از پایان یافتن فاز امکان سنجی و تحلیل نیازمندی ها، توسط واحد انفورماتیک این معاونت راه اندازی و از امروز در دسترس دانشجویان جدیدالورود قرار گرفت.

غلامی افزود: دانشجویان جدیدالورود می‌توانند از چهارم لغایت سیزدهم آذر ماه ٩٩، با مراجعه به سامانه دانش فر به آدرس Daneshfar.kums.ac.ir با وارد کردن "شماره دانشجویی" و "کد ملی"، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.

او افزود: سامانه دانشفر سامانه‌ای به روز، جامع و تسهیل کننده بوده و راه اندازی این سامانه کمک شایانی در جهت تسهیل فرآیندها، کاهش شیوع بیماری و حفظ سلامتی کارکنان، دانشجویان و والدین آن‌ها داشته و با صرفه جویی در وقت و هدف گیری صحیح، مراجعه حضوری به دانشگاه را به حداقل رسانده است.

غلامی گفت: این سامانه در فرآیند شناسایی مهارت ها، غربالگری توانمندی‌های دانشجویان و تهیه گزارش‌های متنوع، بسیار شفاف، سریع و دقیق است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار