کولاک و یخبندان شدید در محور خلخال ـ پونل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون با ورود سامانه جوی و سرد ناپایدار به استان کولاک و یخبندان شدید محور خلخال - پونل را فرا گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم‌الله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون با ورود سامانه جوی و سرد ناپایدار به استان کولاک و یخبندان شدید  محور خلخال - پونل را فرا گرفته و نیروهای راهداری از همان ابتدای شروع کولاک نسبت به بازگشایی و نمک‌پاشی محور اقدام کرده‌اند.

او با اشاره به این که جلوگیری از انسداد مسیرها و جاد‌ه‌های روستایی در اولویت کار راهداری قرار دارد افزود: به همین منظور تمامی امکانات و تجهیزات از چندین روز گذشته در محل مستقر و نیروهای راهداری شبانه‌روز در این زمینه تلاش می‌کنند.

وثوقی بیان کرد: امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده و در راه ماندگان نیز با جدیت در حال ادامه است تا مشکلی برای سلامتی ترددکنندگان پیش نیاید و با توجه به وضعیت جاده‌ها تردد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  با اشاره به برف‌روبی و نمک‌پاشی سراسری این محور گفت: علی‌رغم این مسئله با توجه به کاهش دید و کولاک و یخبندان از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری به شدت خودداری و در صورت امکان جاده‌های جایگزین را برای تردد انتخاب کنند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.