مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در اکثر محور‌های مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی محور نیر سراب گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در محور‌های خلخال اسالم، خلخال فیروزآباد، رضی گرمی و اردبیل سرچم و بارش باران در محور‌های اردبیل آستارا و مشکین شهر پارس آباد هستیم.

او با بیان اینکه ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی به مردم عزیز خدمات لازم را ارائه می‌کنند تصریح کرد: با تلاش راهداران سخت کوش دیار سبلان کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد و انتطار می‌رود مترددین جاده‌ها در این شرایط جوی با رعایت بیش از پیش قوانین راهور رانندگی کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره اینکه در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه ها، محور‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر خواهند شد از ذخیره سازی ۲۸ هزار تن شن و نمک جهت انجام عملیات برف روبی خبر داد.

وثوقی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محور‌های مواصلاتی مستقر می‌کند.

او از مردم و مسافران خواست باتوجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.