اهدای ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به بانک امانات پزشکی طبس

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از اهدای ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی توسط خیرین به بانک امانات پزشکی این شهرستان خبر داد.

آزاد رئیس جمعیت هلال احمر طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به راه اندازی کمپین دست یار برای کمک به بیماران کرونایی گفت: در جهت این کمپین ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی توسط خیرین به بانک امانات پزشکی طبس اهدا شد.

او با اشاره به فعالیت یک بانک امانات تجهیزات پزشکی در طبس افزود: این بانک با هدف کمک به بیماران نیازمند در تامین کالا‌های پزشکی راه اندازی شده است.

آزاد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ نفر از خدمات این بانک بهره‌مند شده‌اند، عنوان کرد: با توجه به شیوه کرونا و افزایش نیاز به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیس جمعیت هلال احمر طبس با اشاره به ایجاد کمپین دستیار بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردمی و خیرین تشکیل شده است.

او ادامه داد: با راه اندازی این کمپین توسط خیرین طبسی، ۵ کپسول اکسیژن، ۶ مانومتر و یک تشک مواج به بانک امانات پزشکی طبس اهدا شد.

آزاد تصریح کرد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان ما را در این حرکت همیاری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس اظهار کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۵۶*۱۱۲* یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت به بیماران کرونایی نفس اهدا کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.