معاون امور صنایع وزیر صمت خبر داد؛

آخرین جزئیات از روند ترخیص مواد اولیه از گمرکات کشور

صادقی نیارکی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت چند مصوبه ویژه را به ستاد اقتصادی دولت پیشنهاد داده و شاهد حمایت این ستاد و رئیس جمهور در این خصوص بوده ایم.

ترخیص کالا به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت صمت،  مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت بیان کرد:  برای تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی کشور، ثبت سفارش به روش‌های مختلف انجام می‌شود. روند تامین مواد اولیه مورد نیاز واحد‌های صنعتی، از محل تولیدات مواد اولیه داخلی و از طریق واردات به صورت ویژه و توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت چند مصوبه ویژه را به ستاد اقتصادی دولت پیشنهاد داده و شاهد حمایت این ستاد و رئیس جمهور در این خصوص بوده ایم.

صادقی نیارکی گفت: همچنین با توجه به اعلام حمایت ستاد اقتصادی دولت و همراهی بانک مرکزی روند ترخیص کالا‌های موجود در گمرک نیز سرعت گرفته است.

وی تصریح کرد: در شرایط موجود تداوم فعالیت و روند تولید واحد صنعتی در کشور دارای اهمیت فراوانی است و قطعاً مصوبه ستاد اقتصادی دولت به تسهیل روند تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت کمک شایان توجهی خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار