فرماندار شهرستان ری خبر داد؛

پلمب ۱۴۵ واحد صنفی متخلف از ابتدای اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی

توکلی کجانی گفت: از ابتدای آذر تا کنون، ۲۵۰ واحد صنفی متخلف در شهرستان ری تذکر کتبی دریافت کرده‌اند و ۱۴۵ واحد نیز پلمب شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس پایش صورت گرفته شهرستان ری در وضعیت قرمز (پر خطر) قرار دارد و محدودیت‌های جدید کرونایی بر مبنای وضعیت شهرستان اعمال شده، به نحوی که در سطح شهرستان تنها مشاغل گروه ۱ مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: از ساعات ابتدایی اول آذرماه ۱۲ اکیپ نظارتی در مرکز شهرستان و چندین اکیپ در بخش‌های مختلف با محوریت بخشداران و با حضور بازرسی فرمانداری ری، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت، شهرداری‌ها، اتاق اصناف و پلیس اماکن بازرسی از اصناف و مشاغل شهر‌ها و روستا‌های شهرستان ری را آغاز کردند و این روند به صورت مستمر تا زمان بازگشت شرایط عادی در سطح شهرستان ادامه دارد.

فرماندار ری تصریح کرد: رویکرد اکیپ‌های نظارتی شهرستان ری تذکر لسانی به صنوف متخلف است، اما در صورت عدم توجه واحد‌های صنفی متخلف به تذکرات بازرسین، با افراد متخلف برخورد قانونی و واحد صنفی مربوطه پلمب می‌شود.

توکلی کجانی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته توسط اکیپ‌های نظارتی تاکنون بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی مورد رصد قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۲۵۰ واحد تذکر کتبی دریافت کرده‌اند و ۱۴۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شده‌اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار