ستاد تنظیم بازار مصوب کرد؛

اختصاص ۴۰ درصد از نهاده‌های دامی به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور

ستاد تنظیم بازار اختصاص درصدی از نهاده‌های دامی (ذرت و کنجاله) به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور و واگذاری مسئولیت توزیع به این کارخانجات، تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی را مصوب کرد.

 به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت صمت،  در ستاد تنظیم بازار، درخواست انجمن کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور آبزیان، مبنی بر بلااستفاده ماندن کارخانجات خوراک دام به دلیل عدم تامین نهاده‌های دامی و مواد اولیه و همچنین پیشنهاد اختصاص درصدی از نهاده‌های دامی (ذرت و کنجاله) به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور و واگذاری مسئولیت توزیع به این کارخانجات، تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این ستاد، مقرر گردید وزارت جهاد کشاورزی پس از اصلاحات لازم در سامانه بازارگاه و ایجاد امکان خرید و فروش برای این کارخانجات در سامانه، مقدمات لازم را برای انجام درخواست انجمن فراهم کند.

وزارت جهاد کشاورزی همچنین برنامه زمانبندی پیاده سازی و اجرای طرح اختصاص ۴۰ درصد نهاده‌ها به کارخانجات تولیدی خوراک دام و طیور تا ابتدای سال آینده را تهیه و به جلسات آتی کارگروه تنظیم بازار ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
60 درصد بقیه راهم آقایان خودشان خواهند خورد.
آخرین اخبار