باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

چرا موساد سازنده واکسن ایرانی کرونا را ترور کرد؟

محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان جزو ۵۰۰ شخص قدرتمند جهان بود.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه دیروز بود که به ناگاه خبری در شبکه‌های مجازی و کانال‌های تلگرامی دست به دست شد؛ خبری تلخ که همه آرزو داشتند که شایعه ای بیش نباشد، اما واقعیت داشت. خبر ترور یکی از دانشمندان صنایع هسته‌ای کشورمان. این رسانه‌ها خبر ترور محسن فخری زاده معاون وزیر دفاع  و پشتیبانی نیروهای مسلح و یکی از دانشمندان کشورمان را مخابره کردند.  

گزارش محسن فخری زاده

این دانشمند شهید کشورمان هنگام بازگشت از یکی از شهرهای شمالی کشورمان در آبسرد دماوند مورد حمله تروریستی یک تیم تروریستی قرار گرفته و به شهادت می رسد. خانواده وی که همراه این شهید در خودرو بودند نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. شهید فخری زاده به علت شدت جراحات وارده  پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می رسد. 

گزارش محسن فخری زاده

دانشمند ترور شده ایرانی کیست؟

محسن فخری زاده یکی از دانشمندان دفاعی کشورمان است که بسیاری از رسانه‌های خارجی و ضد انقلاب از او به عنوان پدر صنعت هسته‌ای ایران نام می‌برند. سال‌ها پیش یعنی در ابتدای دهه ۸۰ سندی از او منتشر شده است که با تامین نیاز‌های بخشی از صنایع دفاعی کشورمان موافقت کرده و نامه‌ای را پاراف کرده است.  

گزارش محسن فخری زاده

اطلاعات بسیاری از او در فضای مجازی موجود نیست. اما پایگاه اطلاعاتی ویکی پدیا در معرفی او نوشته است: محسن فخری‌زاده مهابادی اهل مهاباد اصفهان و متولد ۱۳۳۶ در قم و عضو ارشد سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است. در قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت که در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷، علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران تصویب شده نام وی جزو افراد تحریم شده قرار داده بود.  

شهید فخری زاده استاد فیزیک دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) و دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود که رسانه‌های غربی لقب پدر برنامه هسته‌ای ایران را به او داده بودند.  

گزارش محسن فخری زاده

پایگاه خبری عصر ایران یازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۲ در مطلبی با اشاره به او نوشته بود که نام پنج شخصیت ایرانی در لیست ۵۰۰ نفره قدرتمند‌ترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی " فارن پالیسی" منتشر شده است، دیده می‌شود. در این لیست نام افراد سیاستمدار، فعالان اقتصادی، رهبران مذهبی و... به چشم می‌خورد و آن گونه که نشریه فارن پالیسی نوشته این افراد در واقع ۷ میلینیوم درصد از جمعیت کل جهان به شمار می‌روند، اما بیشترین تاثیر گذاری را در سیاست و اقتصاد بین الملل دارند.

نام‌های ایرانی آمده در این لیست عبارتند از: "آیت الله خامنه ای" (مقام معظم رهبری)، "رستم قاسمی" وزیر نفت، "محمد علی جعفری" فرمانده سابق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و "حیدر مصلحی" وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و " محسن فخری زاده " استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین (ع).

در این لیست ۵۰۰ نفره نام ۱۴۱ آمریکایی از جمله باراک اوباما رئیس جمهور و بیل گیتس رئیس شرکت مایکروسافت نیز دیده می‌شود.

گزارش محسن فخری زاده

پایگاه خبری تابناک نیز در گزارشی که روز ۶ خردادماه سال ۱۳۹۴ با اشاره به نام محسن فخری زاده منتشر شده نوشته است: مرور اخبار و تحلیل‌های غیرطبقه‌بندی شده منابع غربی نشان می‌دهد محسن فخری‌زاده مهابادی و سید عباس شاه مرادی زواره استاد دانشگاه صنعتی شریف، مهم‌ترین نام‌های مطرح از افرادی هستند که غربی‌ها به دنبال مصاحبه با آنها هستند.  در آخرین پرده از تأکید بر نام این دو دانشمند ایرانی، دیوید آلبرایت، رئیس مؤسسه موسوم به دانش و امنیت بین‌المللی، در جلسه استماع سنای آمریکا در این باره گفته است: «ایران همچنان با درخواست آژانس مبنی بر مصاحبه با افراد کلیدی مانند فخری‌زاده و سید عباس شاه مرادی زواره، رئیس سابق مرکز تحقیقات فیزیک مخالفت می‌کند.

نشریه انگلیسی ساندی تایمز در فروردین ۸۷ با اشاره به اسنادی که ادعا می‌شود، از یک دستگاه لپ‌تاپ ایرانی‌ها به دست آمده، فخری‌زاده را «یک افسر سپاه پاسداران و استاد دانشگاه امام حسین تهران و به عنوان «پدر برنامه هسته‌ای نظامی ایران» معرفی کرده و مدعی شد: «سرویس‌های اطلاعاتی غرب معتقدند ایران در صدد تولید یک کلاهک هسته‌ای با توان نابودسازی هر شهری در خاورمیانه است که مسئولیت این برنامه بر عهده محسن فخری‌زاده مهابادی، مدرس فیزیک دانشگاه امام حسین تهران، قرار دارد و از این رو می‌توان وی را پدر تولید کلاهک اتمی ایران نامید»!

با وجود همه ادعا‌های رسانه‌ای غربی درباره فخری‌زاده، هیچ‌گاه اطلاعات قابل تأیید و معتبری درباره فعالیت‌های وی منتشر نشد. فخری‌زاده از جمله افرادی است که نام وی با ادعای دخالت وی در برنامه هسته‌ای، در فهرست تحریم‌های شورای امنیت قرار داده شده و آژانس بر مصاحبه با وی اصرار داشته است.

گزارش محسن فخری زاده

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا نیز در خبری که مربوط به روز ۲۴ ژوئن سال ۲۰۱۴ است درباره محسن فخری زاده نوشته است که مقامات اطلاعاتی غربی محسن فخری زاده را شبیه‌ترین فرد ایران به جی. رابرت اوپنهایمر، که پروژه منهتن را برای تولید اولین سلاح هسته‌ای جهان هدایت کرده است، می‌دانند. برای بیش از یک دهه، او به عنوان نیروی بی امان پشت برنامه‌های دوباره و دوباره برای طراحی کلاهک هسته‌ای شناخته شده است که می‌تواند در بالای یکی از موشک‌های دوربرد ایران قرار گیرد - مجموعه پیچیده‌ای از فن آوری‌ها که یک عامل مهم است چه مدت طول می‌کشد تا ایران سلاح بسازد. او به عنوان حافظ بزرگ‌ترین اسرار هسته‌ای ایران، در مذاکراتی که هرگز در آن‌ها شرکت نمی‌کند، چشم به راه است.

گزارش محسن فخری زاده

نشریه دیلی میل نیز در سندی که در سال ۲۰۲۰ منتشر کرده است فخری‌زاده را به عنوان شخصیت اصلی برنامه هسته‌ای ایران معرفی می کند و می گوید اطلاعات مهمی درباره تلاش ایران برای ساخت بمب هسته‌ای توسط این فرد دیده می‌شود. رژیم صهیونیستی گفته است که این یکی از ده‌ها هزار سند مربوط به برنامه هسته‌ای ایران پیدا است که در سال ۲۰۱۸ تواسته از ایران سرقت کند.

سال گذشته بنیامین نتانیاهو نیز در یک سخنرانی به نام شهید فخری زاده اشاره کرده بود. وی در این سخنرانی گفته بود: یک بخش کلیدی از این برنامه شامل ایجاد شکل جدیدی از سازمان‌ها می‌شود تا آن‌ها همچنان بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند. این‌ها سخنانی است که در مورد دکتر محسن فخری زاده رئیس طرح آماد گفتم.  نام فخری زاده را به یاد داشته باشید. این دستورالعملی است که او ارائه کرده است. اینجا می‌توانید آن را ببینید. او می‌گوید: "هدف کلی اعلام این موضوع است که طرح آماد تعطیل شده است. او می‌افزاید این که فعالیت‌های خاص تحت عنوان توسعه فن آوری هسته‌ای انجام خواهد شد و در حقیقت، این دقیقا همان کاری است که ایران انجام می‌دهد. شما متعجب نخواهید شد که این نهاد تحت هدایت همان شخصی قرار دارد که هدایت طرح آماد را بر عهده داشت. او همان دکتر محسن فخری زاده است و همچنین باید بگوییم که این تصادفی نیست. شمار زیادی از پرسنل سازمان نوآوری و تحقیقات دفاعی زیر نظر او بر روی طرح آماد کار کرده اند. "

گزارش محسن فخری زاده

گروهک تروریستی منافقین نیز در یک برنامه تلویزیونی درباره شهید فخری زاده و فعالیت‌های او صحبت کرده بود. 

پروژه‌های مهم شهید فخری زاده چه بوده است؟

دانشمند شهید محسن فخری زاده که ریاست سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور  وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را برعهده داشت در حال فعالیت بر روی پروژه های بسیاری بود که به گفته امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منشا خدمات بسیاری برای ملت ایران بود. یکی از کارهای شاخص شهید فخری زاده استفاده از لیزر در پدافند هوایی یا کشف و شناسایی از راه‌هایی غیر از رادار از آثار مهم او بود.

گزارش محسن فخری زاده

یکی‌دیگر از مهم‌ترین پروژه‌هایی که توسط شهید فخری‌زاده و تیمش به نتیجه رسید، پروژه تولید «اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا» بود که سازمان تحت امرش با نظارت مستقیم این شهید عزیز سرانجام بعد از تلاش‌های فراوان در ابتدای سال جاری موفق به تولید این کیت شدند. این کیت از نظر کیفیت و سطح فناوری به‌کار رفته در سطح استاندارد‌های روز دنیا قرار داشته و هم‌اکنون در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار دارد و در واقع با تلاش‌های شهید فخری‌زاده و سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نام کشورمان جزو معدود تولیدکنندگان این کیت‌های پیشرفته ثبت شده است. بعد از تولید این کیت که نیاز‌های کشورمان را مرتفع کرد، امروز این محصول ارزشمند در سبد کالا‌های صادراتی کشورمان نیز قرار دارد.

گزارش محسن فخری زاده

غیر از کیت تشخیص کرونا، پروژه بسیار حساس و مهم «تولید واکسن کرونا» نیز توسط شهید فخری‌زاده و تیمش از مدت‌های پیش کلید خورده بود. پروژه تولید واکسن کرونای ایرانی با تلاش‌های شبانه‌روزی شهید فخری‌زاده به نتایج بسیار خوبی رسیده و هم‌اکنون واکسن تولیدشده توسط سپند، به مرحله تست انسانی رسیده و در آستانه حصول نتیجه قرار دارد. شهید فخری‌زاده غیر از این دو پروژه مهم، پروژه‌های مهم تحقیقاتی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف را هم مدیریت می‌کرد.

واکنش‌ها به شهادت شهید فخری زاده چه بود؟

پس از شهادت شهید فخری زاده علاوه بر پیام‌های تسلیت و همدردی شخصیت‌های ملی و برخی از کشورهای منطقه همچون یمن برخی از شخصیت‌های بین المللی نیز به این شهادت واکنش نشان دادند. 

گزارش محسن فخری زاده

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با بازنشر چند توییت از جمله توئیت‌های عبری و انگلیسی از یک خبرنگار صهیونیست به ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داد. در توییت انگلیسی «یوسی ملمن» خبرنگار صهیونیست آمده است که محسن فخری‌زاده سال‌ها جزو اهداف موساد بوده است!

گزارش محسن فخری زاده

کارل بیلدت، رئیس اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا نیز درباره شهادت شهید فخری زاده در توئیتر خود نوشت: دور از ذهن نیست که این ترور هدفمند تلاشی برای جلوگیری از بازگشت تیم بایدن به فرایند دیپلماتیک با ایران و برگشتن به برجام بوده باشد.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از «۳ مقام اطلاعاتی» گزارش داد که رژیم صهیونیستی در پشت ترور محسن فخری‌زاده قرار دارد. بر اساس گزارش نیویورک تایمز، کاخ سفید به درخواست برای اظهار نظر درباره ترور فخری‌زاده خودداری کرده است. 

چرا موساد محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع کشورمان را ترور کرد؟

یوسی کوبروسر، مدیرکل سابق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی می‌گوید «فخری‌زاده، سلیمانی برنامه هسته‌ای ایران بود.» وی می‌افزاید: حادثه‌ای از این دست را فقط اسرائیل و آمریکا می‌توانند انجام داده باشند.

آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا از اظهارنظر در خصوص ترور دانشمند برجسته ایرانی خودداری کرد.

نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که سیا (آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) از اظهارنظر در خصوص ترور مهدی فخری‌زاده، امتناع کرده و در این خصوص پاسخی نداده است.

پیش از این یک مقام دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در پی ترور امروز محسن فخری زاده دانشمند کشورمان در دماوند گفت که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی دز این باره اظهار نظری نمی‌کند.

‏ایهود اولمرت نخست وزیر سابق اسرائیل دو سال پیش بعد یه نیشخند می گوید: من فخری زاده رو خوب می شناسم؛ خودش نمیدونه چقدر می شناسمش. اون مصونیتی ندارد!

رسانه‌های معتبر جهان نیز به این واقعه واکنش نشان دادند. 

 گاردین: برجسته‌ترین دانشمند هسته‌ای ایران در حوالی تهران به ضرب گلوله کشته شد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص: پدر برنامه نظامی هسته‌ای ایران در نزدیکی تهران کشته شد

 نیویورک تایمز:دانشمند برجسته هسته‌ای ایران در یک حمله، کشته شد

الجزیره: محسن فخری‌زاده کسی بود که اسرائیل مدعی بود برنامه سلاح هسته‌ای ایران را رهبری می‌کند

 بی‌بی‌سی انگلیسی: دانشمند برجسته هسته‌ای ایران در نزدیکی تهران کشته شد

 بلومبرگ: دانشمند هسته‌ای ایران در شرق تهران به قتل رسید

‌ای بی سی نیوز: دانشمند ایرانی مرتبط با برنامه نظامی هسته‌ای، کشته شد

میدل‌ایست مانیتور: دانشمند برجسته هسته‌ای ایران به قتل رسید

نیویورک پست: محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای ایران به قتل رسید

یو اس آ تودی: دانشمند برجسته هسته‌ای ایران به قتل رسید

جروزالم پست: دانشمند برجسته برنامه هسته‌ای ایران کشته شد

دویچه وله: دانشمند برجسته هسته‌ای ایران به قتل رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
مگه آقای فخری زاده دانشمند هسته ای نبودن؟ دانشمند هسته ای چه ربطی داره به داروسازی و پزشکی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
بسم رب الشهدا و صدیقین
نتانیاهو ملعون برو از اون سرباز خودتون(ایثان آیخنر) در جنگ سی و سه روزه بپرس چه کسی دستشو قطع کرد قسم به اون کس,محکوم به فنا هستید,شما از نسل کسانی هستید که قاتلان پیامبران خدا هستید شما دشمن خدا و بشریت هستید قتل و ترور از گذشتگان شما به شما ارث رسیده ای ملعونان بدانید این سرزمین صاحب دارد و صاحبش هم مراقبش هست بدانید به زودی از صحنه روزگار به اذن خدا محو خواهید شد. انشاالله. درود بر شهید سرافراز مرد مردان شهید فخری زاده عزیز .....
Iran (Islamic Republic of)
ابوناصر
۲۳:۳۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر آل یهود و صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
khoshnia
۱۸:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
بایدپاسخ دندان شکن به دشمنان داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خدا لعنتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ماشین ترور
۲۳:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
تنها چیزی که این ماشین ترور(موساد) را به توقف وادار می‌کند، پاسخ دندان شکن و به‌هنگام است.
Iran (Islamic Republic of)
زارعی
۲۳:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
امید وارم قبل از مراسم هفته آن بزرگوار خاک اسرائیل با خاک و خون یکسان شود
مصلحت اندیشی دیگه بسه
Iran (Islamic Republic of)
ماشين ضد گلوله
۲۳:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
به این افراد برجسته حداقل ماشین ضد گلوله بدهید جان اینها مهمتر از فلان مسول است
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار تعقیب کن نترس
۲۳:۱۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
شخصی با این اهمیت ابعاد داخلی ملاقات شهید فخری زاده با تیم آژانس برای چه و بدستور چه کسی انجام شد؟؟ از اینجا شروع کنید
Japan
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
اگه قراره با ملاقات کردن یا دانستن اسم اشخاص بتوان آنها را ترور کرد زنده بودن پوتین نصراله ترامپ اون و... را چطور توجیه می کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ای کاش رهبر اجازه بدهند که به میدان برویم و رژیم پلید صهیونیست را از روی زمین محو کنیم
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
اگر دوستدار ‌شهداییم
۲۲:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اون مقامی که دستور داد تا شهید فخری زاده با تیم آژانس ملاقات کنه و در جلسه حضور داشته باشه باید در محکمه عدل الهی محاکمه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باید تقاصش را رژیم بزدل صهیونیستی بدهد
شک نکن دیرزود دارد سوخت سوز نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
شهید فخری زاده دانشمند بزرگ ایران بودند قطعا جای خالی او هرگز پر نخواهد شد کسانی که این ترور را انجام دادند با ید بمیرند وگرنه دوباره دانشمندان ایران را ترور می کنند
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۲۱:۰۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
موضع ما شبیه موضع کشور های ضعیف شده است
خیلی از مصلحت اندیشی ها کاذب ناراحت هستم
نیابد کار به هفته آن شهید کشیده شود
حمله مستقیم به اسرائیل و سازمان مجاهدین خلق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ادم نتونه توو خاک خودشم امنیت داشته باشه وای به حال اون کشور وای به حال مردمش.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خدا رحمت کنه شهید بزرگوار حالا سوال اینجاس شخص به این مهمی چرا حفاظت مهمتری نشده چرا با ماشین از شمال بدون حفاظت در عبور و مرور بوده چرا قبل از ترور تیم تروریستی منهدم نشده و چرا تروریست ها راحت تو تهران عبور و مرور و عملیات میکنند مشکل از کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
غرورمان له شد یعنی نباید ما هم شخصیتهای برجسته اونا رو ترور کنیم این مرد کسی بوده که داشته رو واکسن کرونا کار میکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
دیگه خسته شدیم ازاین مسئولین بی لیاقت بیکفایت .تاکی.؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام دیدیم در انتخابات امریکا قانون وحشیگری دارن به هیچ قانونی انسانی متکی نیستن به این پایه گذاری شدن این وحشیها از وحوش بدتر خودشون اسراییل حمایت میکنن که در قانون الهی دستکاری کردن اینها مجموعه دنیا یعنی شیطان پرستین شیطان رو میشه نابود کرد برای انتقام مثل خودشون رفتار بشه ففط کسی رو بزنین که فلجشون کنه لطفا اونها لیاقت پیشرفت رو ندارن لطفا دانشمنداشون رو بزنین تو علم و سیاست. موفق باشین اماده ایم و ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
شهید والا مقام دو فرزند عزیز جایگزین داره شکر خدا امریکا اسراییل مرد نیستن که رودرو وارد جنگ با ما بشن بزدلن ترسو هستند اگه راست مگن مردن هستند بیان رودرو با ما بجنگن مثل 8سال دفاع مقدس ایران عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
فيروزکارگر
۱۹:۳۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مگه آقانفرموده بودنددیگه الان زمان بزن ودرونیست بزنید میخورید
پس چی شد؟
چقدر خویشتن داری
چرا باید باخویشتن داری برا دشمن دل وجرات هرغلطی خواست بدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد۳۱۵
۱۹:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سازمان ملل سازمان شناسایی افراد و موساد مسئول حذف
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۹:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
آفرین به مسئولان تیم حفاظت که همچین شخصی را با ماشین معمولی و نه یک شاسی بلند حفاظت شده ضد گلوله جابجا میکنن، آفرین به تیم حفاظت که رفت و آمدهای همچین شخصی را بدون طرح و برنامه هماهنگ میکنن، اون از قاسم سلیمانی که با اون تیم حفاظت ضعیف و عدم برنامه ریزی برای خروج از فرودگاه از بین رفت، اینم از این.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
حرف و نوشتن بسه، یکم اقدام به عمل لازمه
بزنید دهن این اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۹:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
شمال چرا رفته بودن؟؟ اونم با خانواده.!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این از عجز شماس که دانشمدان ما رو ترور میکنید کاش محکم تر جواب بدیم خیلی محکم تر هرچی میخواد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
به امید روزی که ما هم بتونیم مادر اونا رو به عزاشون بنشونیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
بعداز سردار دل ها هنوز قلب دردمند ملت ای ایران التیام پیدا نکرده که درد دیگری اضافه شد. جلوی ما قدرت نمایی میکنند و ما فقط نگاه می کنیم، سکوت و بازهم نگاه.

سپاهی دلاور
#انتقام #انتقام
Canada
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
در انتقام نباید عجله کنیم
به موقعه اش
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۵۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
کاخ سفید و رژیم صهیونیستی جرات ندارن حرفی بزنن حواله اشون به موشکهای نقطه زن کشور عزیزمون ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مسیله یه جوریه که انگار عمدی دراین اتفاق بوده!؟!! ماشین ساده، دفاع نکردن محافظین و...!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
روحش شاد به پاکش صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
با برجام همه چیزمون را گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
فارغ التحصیل فیزیک و واکسن کرونا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
قیمه ها رو میریزن تو ماستا بخدا
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۲۰:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
نشان از علم بالای این بزرگوار داشت ...به هر دردی میخورد که اگر اینطور نبود کاری با او نداشتند و ترور نمی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این چه حرفیه ازکی تاحالا برا یک ویروس نیامده کتابی تدوین وتدریس میشه تا فارق التحصیلی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
کلاس چندی حاجی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من ناراحتم ملت ایران ناراحت هست
چون شجاعت و غرور ایرانی داره له میشه
فقط جواب بدید
اسراییل رو نابود کنید هرچی به سرمون اومد اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
زدن یک موشک فایده نداره
سردارمون رو از دست دادیم یه پادگان امریکایی رو زدیم اما ارزش سردار بیشتر از هزاران پادگان نظامی بود الانم ارزش انتقام خون این بزرگوار بیشتر از کل سرزمین اشغالی است بنظرم تنهاراهی که میتونه جلوی این ترر هارو بگیره نابودی اسراعیله اینطوری امریکاهم حساب کارشو میکنه لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا به قلب اسراعیل ضربه بزنید تا اندکی از این همه غم و غصه ها رهایی یابیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
قطعا این اتفاق روزی خواهد افتاد که دیگه اونزمان برا غلط کردن نتانیاهو وسران درمسند رژیم صهیونیستی خیلی دیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
بایدریشه این منافقان داخلی که نفوذکردن دردولت رو نابود کنیم نسلشان راازبین ببریم مرگ برغرب گدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ای امریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اسرائیل و امریکا مطمعن باشن جایگزینهای بیشماری برای این شهید بزرگوار هست و اینو هم بدونند خون شهید حتما خودش انتقام گیرننده هست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
اگر از دشمنان قسم خورده به خون امت واحده رسول الله ص امت حزب الله انتقام درخور خون صدیقین و شهدایمان را نگیرید دشمنان پروتر و شقاوتشان و سفاکیشان بیشتر می شوند و مداوم به ترورهای فیزیکی شخصیتهای ارزشی با ارزش مملکتمان ادامه خواهند داد چرا که شما نمی توانید دشمنان قسم خورده اسلام مسلمین را در دادگاهای جهانی محکومشان کنید و به مجازات کیفری برسانیدشان چون در دادگاهای جهانی قاضیانشان عوامل و دستنشاندها و کارگزاران همین تروریستها فراعنه ظالم و ستمگر فاسدین فاسقین جنایتکاران هستند .
والسلام و صلوات التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اینا به این راحتی ترور میکنن چرا ساکت نشستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۱۴:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
قاتلان را زود مجازات کنید ...هنوز داغ حاج قاسم قلب ما را می‌سوزاند و انتقام نبود ،داغ دیگری به آن اضافه شد،بهتر است سیصد موشک روانه اسرائیل کنید، تا کمی التیام یابیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد.ن.ک
۱۴:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
با عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده ی عزیز این شهید.
چون مردان ما قدر شهادت را می دانند و ازش استقبال می کنند و نیازی نمی بینند که بادیگارد و تیم حفاظت داشته باشند،سرویس های جاسوسی دشمنان رخنه می کنند و راحت این عزیزان را به شهادت می رسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
زمان جنگ وقتی که صدام شهرهایمان را با موشک میزد مردم فریاد میزدند وشعار میدادن موشک جواب موشک حلا هم باید ترور جواب ترور باشد بدون هیچ ملاحظه ای تا دست جنایتکاران از سر دانشمدان این سرزمین کوتاه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
امریکا واسراییل فقط سپاهیان یا دانشمندان مارو ترور نمیکنه بلکه مردانی رو ترور میکنه انسانهای پیشرو و جسور در زمینهدکاری خودشون هستن .این افراد از هیچ همه چیز میسازن.اعتماد به نفس به بقیه میدن .وسازمان ایجاد میکنن.هدف دارن وبقیه رو روی رسیدن به هدف متمرکز میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
نگفتید چرا ترورش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
نمیدونم بگم تسلیت یاتبریک شهادت فقط این بدجدمیگم دشمن ازایران میترسه که بزرگان ماروترورمیکنه مسئولین متوجه باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
بایدانتقام سخت بگیریدامریکاواسرائیل نابودکنیددلمون خنک بشه ازاینکه ظلم نابوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر کسی که اسمشو فاش کرده بود
Canada
ایرانی
۱۲:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر باعث و بانی این جنایت اول داخلی ها بعد خارجی ها
همینطور بشینید نگاه کنید تا بقیه دانشمندان و افراد مهم مملکت رو هم بزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
آخه چرا؟چرامواظبش نبودن که اینجوری شد.
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۱:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت به اسرائیل خبیث
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۱:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ناراحت نشین بجاش سریال خانه امن رو نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۱:۴۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
نود درصد بازرسی های آژانس در کل جهان متعلق به ایران بوده.
خوب این هم نتیجه اش می شه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چون مواظبش نبودیم.
Germany
دبیر
۱۱:۳۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اگر حدس بزنند یک رفتگر اسراییلی را ایران ترور کنه همه میگن تروریستهای ایرانی کشتند. چرا جراید غربی از اسراییل نام نمیبرن؟!
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۱:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من امیدوارم به امید خدا کشور ما یک جواب کوبنده و دندان شکن به این حرکت زشت اسراییل و آمریکا به زودی بده.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۱:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
نمیدونم چرا نباید از این آدمای مهم کشور درست محافظت بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چنتا موشک بزنید و زیر ساخت های اسقاطیل رو به فنا بدید....دیگه کسی جرات نمیکنه چپ بهمون نگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چنتا موشک بزنید و زیر ساخت های اسقاطیل رو به فنا بدید....دیگه کسی جرات نمیکنه چپ بهمون نگاه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من ناراحتم ملت ایران ناراحت هست
چون شجاعت و غرور ایرانی داره له میشه
فقط جواب بدید
اسراییل رو نابود کنید هرچی به سرمون اومد اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من ناراحتم ملت ایران ناراحت هست
چون شجاعت و غرور ایرانی داره له میشه
فقط جواب بدید
اسراییل رو نابود کنید هرچی به سرمون اومد اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چرا حواستون ب دانشمندای مملکتمون نیست
اینم شد عین اقتصادمون
واقعا حیف چه آدم شریف و وطن پرستی رو از دست دادیم
انتقام بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
از سال 2007 اسمش توی خبرها بوده بعد چجوری بعضیا میگن ترورش به برجام ربط داره؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۰۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام.
چرا نباید ماشین ضد گلوله داشته باشن همچین دانشمندای مهمی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خط و خیانت داخلی قطعاً در موضوع ترور ایشون دخیله
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام. صلوات خدا بر مومنین و مومنات و لعنت بر ستمگران عالم. کسی با دشمنی که به خونش تشنه است نمیره مذاکره. دشمنی که تا خونت نریزه شادی نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اینقدر دلم گرفته از شهادت این مردهای بزرگ که دلم میخواد خودم با دستهای خودم انتقام بگیرم ..ایشالله شاهد انتقام سخت باشیم .الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
دانشمند و مدیر هسته ای را چه ویروس کرونا و واکسنش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
یک دانشمند که چندین بار مورد سوقصد قرار گرفته و می دانستند یکی از سر لیست های ترور موساد هست، نباید یک خودرو ضد گلوله و امنیت بالاتری داشته باشه؟؟؟؟
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
مرگ بر دشمنان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
فدایی امام خامنه ای
۱۰:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
این عمل های حقارت بار همه نشانه های نزدیک شدن به نابودی اسرائیل است.
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۱۰:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل فرزند نامشروع امریکا مرگ بر آا سعود بد دین مرگ بر منافقین وطن فروش جیره خوار

ایرانی با هوش و با صلابت هرگز شکست نمیخورد طولی نخواهد کشیدبه جهان ثابت میکند که از نظر علمی وفرهنگی واقتصادی ما درجهان اولین بود خواهیم بود به کوری چشم دشمنانمان خارجی وداخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
چند نمونه اظهار نظر از عاملان ترور این شهید والا مقام ،نشان میدهد که آنها از سالها پیش این برنامه را دنبال می کردند‌وقطعا سیستم اطلاعاتی کشور از موضوع کاملا با خبر بودند.چرا وبه چه علت جهت حفاظت چنین شخصیتی کوتاهی صورت گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
هر عزیزی که از دست می رود غم اندوهی بر دل دلمان غم بار می شود و راه نفس در گلویمان بسته می شود تا کی باید بنشینیم و نظاره گر از دست رفتن عزیزانمان باشیم وقت آن نرسیده که درس بزرگی به این زالو صفتان بی رحم و انسان گریز بدهیم یک یاعلی برای گرفتن انتقام خون برادران دلسوز برای آلام دلمان نیاز داریم قبل از اینکه از نفس بیافتیم .
France
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
پس چرا میگین انتقام سخت وقتی نمیتونین کاری کنید؟اینا هی ترور میکنن،ما فقط حرف میزنیم!پس کو عمل؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خانه همچین امن هم نیست
باید بیشتر از ایشون و امثال ایشون مراقبت بشه.
هر وقت که اراده کردن یکی از نخبه ها رو به شهادت رسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باید منافقن داخلی را نابود کنیم مرگ بر منافقین کور فهم یا امیرالمومنین ریشه این زالو ها را منقرض کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ایشون در زمینه ساخت موشک مهارت داشت نه در زمینه واکسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
آدم بیسواد و منافق اگر کمی سواد می داشتی این حرف مفت را نمی زدی ؛ پزشکی هسته ای جزء زیر مجموعه هسته ای است که تداخل چند رشته و میان رشته ای با هم در علوم فرا نوین دارند.
Iran (Islamic Republic of)
بهمنی
۱۰:۳۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ما در ایران فقط خبر عزیزانمونو میشنویم . ولی خبری از انتقام نیست فقط و فقط تهدید به انتقام . اگر انها هم ضربه بخورن همچین غلطی نمیکردند ولی متاسفانه اینجا همه خواب رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
انتقام شهید فخری زاده باید گرفته بشه .
واقعا قابل تحمل نیست بع راحتی تو روز روشن دانشمندان ما رو ترور میکنم.
ما انتقام میخواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باید ی دانشگاه مهم تو تلاویو بزنیم با خاک یکسان کنیم
Iran (Islamic Republic of)
arman
۱۵:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
از دانشگاه خاطره بد داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مذاکره نمیخوایمممممممممم
نمیخوایممممممممممممممم
به مولا سوگند نمیخوایم



بفهمید دست از این ملت بردارید
بازیچه تفکرات غربیتون تمام نخبگان کشور چه نظامی چه علمی رو بر باد داد
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
داغ از دست دادن حاج قاسم هنوز شعله ور است وتا زمانی که انتقام سخت نگرفتیم خاموش نمیشود که متاسفانه با ترور استاد فخری زاده شعله این اتش چند برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
اگه انتقام حاج قاسم سلیمانی رو درست و درخور میگرفتن اینطوری نمیشد.با محکوک کردن و ژست عصبانیت و ناراحتی گرفتن چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۰:۰۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
خودروها را مجهز به شناسنامه الکترونیکی کنیم و به صورت یک قطعه در تمامی خودرو ها نصب کنیم که هر خودرو از هرجایی که می آید و می رود معلوم باشد مالک آن کیست و غیره
خودروها را مجهز به دوربین مدار بسته کنیم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۱۰:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
شهادت که آرزوی مردان خداست. آنان از مردن بر بستر خواب ناخوشنودند. لعنت خدا بر قاتلین این شهید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام ودرود برشهیدان روحشان شادیادشان گرامی
مرگ برٱمریکاومرگ براسرائیل وٱل سعود خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مرگ بر اسرائیل و آل سعود خائن مرگ بر وطن فروش های داخل کشور مرگ بر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مرکز اطلاعات ایران باید انتقام بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
لعنت بر آن کسی که گرهی شهادت شما را میدهد......
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۹:۳۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ما ملت شهادتیم.
مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۹:۳۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مردم ایرانی در صورتی آرام میگیرند که پاسخ سخت داده شود
Iran (Islamic Republic of)
صبح
۰۹:۳۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
انتقام گرفته میشه ولی انتقام سخت، صبوری می خواد. قطعا ما منتظر انتقام سخت می مانیم و از پروردگار کمک می‌خواهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باموشکواسرائیل با زد که دیگر جنین جرآتی کسی نداشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۲۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
با سلام
شهادت زیبنده مردان الهی است. مبارکت باد سردار ایران زمین، فخری زاده.
و شما ای سربازان گمنام ایران زمین:
با اقدامی شایسته انتقام این سردار را و همچنین جلوی ترورهای بعدی را بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
البته مذاکره و دیپلماسی جای خود را دارد.ولی باید به اسراییلی ها درس درستی داد.نه مثل عین الاسد که بیابانهای پایگاه را زدید.مثل قبلی ها فراموش میشود.چطور دستگاه اطلاعاتی ایران
متوجه نشدند.پس ضعف دارند.کسی که ازارش به کسی نرسیده
بود.خدایش بیامرزد.چی بگم.....هارت وپورت فایده ندارد.زدند باید نوش جان کنند.۱ در برابر ۱۰۰.فرقی نمیکند ..
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
یک ماه هست که میگن میخوان ایران رو بزنن . بعد تو عربستان جلسه میزارن . چرا نباید ما احتیاط کنیم ؟ چرا همه چیز رو شوخی میگیریم ؟ چرا شخصیت های مهم درست محافظت نمیشن ؟ چرا محافظ با خودروی خودش میره جلوی رگباره گلوله ؟ آیا تو این مملکت ماشین ضد گلوله و ضد انفجار وجود نداره ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۰۹:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مرگ برامریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بردشمنان داخلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
مثل تیری بود که خورد به قلب 80 میلیون نفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
تو 80 میلیون رو در نظر بگیر
۱۲
آخرین اخبار