رئیس پلیس راه شمال فارس:

جاده‌های استان فارس لغزنده هستند

دهقانی گفت: جاده‌های فارس به دلیل بارندگی لغزنده هستند، اما تردد به صورت روان و عادی در جریان است.

عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، درباره وضعیت راه‌های استان فارس، اظهار کرد: جاده‌ها لغزنده هستند و در اکثر محور‌های مواصلاتی استان بویژه محور‌های شمالی بارندگی وجود دارد، اما تا الان مشکلی به علت تردد خودرو‌ها به وجود نیامده و عوامل پلیس و راهداری در سطح راه‌ها و نقاط برفگیر حضور دارند.

او ادامه داد: جاده‌های استان فارس باز و تردد به صورت روان و عادی در جریان است، ولی به دلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی در جاده‌ها کاهش تردد وجود دارد.

عبدالهاشم دهقانی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی، شیوع بیماری کرونا و شرایط جوی، تصریح کرد: شهروندان از سفر‌های جاده‌ای و غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس به رانندگانی که به الزام باید برای تامین ضروریات مردم در جاده‌ها تردد کنند، توصیه کرد: مقررات و اصول ایمنی را رعایت کنند، وسایل ایمنی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند، از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز، انحراف به چپ و حرکت در مسیر‌های مخالف خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

او افزود: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر و تغییر سریع شرایط جوی به توصیه‌ها و هشدار‌های عوامل پلیس و راهداری مستقر در طول مسیر توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار