گودال خیابان خودروی شاسی بلند را بلعید!

راننده با دیدن صحنه بلعیده شدن خودروی خود در گودال بزرگ خیابان شوکه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده آمریکایی پس از پارک خودروی خود در کنار خیابان با صحنه‌ای عجیب روبه رو شد. «توپتِن توبجی»، هنگامی که قصد سوار شدن خودروی خود را داشت متوجه شد که خودروی شاسی بلند او توسط یک گودال بزرگ بلعیده شده است. این اتفاق اوایل صبح پنجشنبه و پس از پارک خودرو در خیابانی در شهر نیویورک رخ داد.


بیشتر بخوانید


در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بخش زیادی از این خودروی تویوتا RAV۴ وارد یک گودال بزرگ شده است. در لحظه وقوع حادثه آقای توبجی در داخل خودرو حضور نداشت. این در حالی بود که یک خودروی سفید رنگ نیز در نزدیک خودروی آسیب دیده پارک شده بود که به آن آسیبی وارد نشد.

گودال خیابان

این تصاویر توسط شخصی با نام «شِرپا» در توئیتر منتشر شد. او که منزلش در فاصله کمی از محل حادثه قرار دارد با انتشار این تصاویر نوشت: «امروز صبح واقعا شوکه شدم، چون خانه من در مقابل محلی که گودال ایجاد شده قرار دارد.»

گودال خیابان

توبجی به NBCNews در این باره گفت: «من امروز واقعا خوش شانس بودم. این اتفاق می‌توانست درست در لحظه‌ای که من خودرو را پارک می‌کردم رخ می‌داد. خدا رو شکر می‌کنم که در آن لحظه من در داخل خودرو نبودم.»

در ادامه با حضور پلیس و آتش‌نشانان محلی این خودرو از داخل گودال بیرون کشیده شد. هنوز علت ایجاد این حفره بزرگ در خیابان مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.