در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیشنهاد آقای کارگردان برای اجرای موفق تئاتر آنلاین

رضوی گفت:کرونا وضعیت تئاتر را افتضاح تر کرده است و البته تئاتر آنلاین معایبی دارد که از بکر بودن و تازه بودن تئاتر می کاهد.

عرفان رضوی بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حرفه مورد علاقه ام بازیگری است، ولی کارگردانی را به عنوان یک تجربه و جسارت که باعث ساخت موقعیت‌های متفاوت است دنبال و تمرین می‌کنم.

او درباره فروش نمایش «ببخشید» بیان کرد: ۹۰ درصد بلیط‌های نمایش «ببخشید» فروش رفته است و الان صفحه فروش بلیت در حالت معلق قرار دارد و این موضوع از طرف صاحب صفحه،خانه نمایش مهرگان و مرکز هنر‌های نمایشی پیگیری نشده است که در نهایت خودمان مجبور به پیگیری شدیم.

کارگردان «فورس ماژور» درباره تاثیر کرونا بر تئاتر مطرح کرد: کرونا تاثیر خاصی روی تئاتر نگذاشته است، زیرا وضعیت تئاتر افتضاح بود و اکنون افتضاح‌تر شده است. با این تفاوت که قبل از کرونا برای این وضعیت توجیهی وجود نداشت، ولی الان توجیه دارد و آن هم کرونا است.

بازیگر «هجوم» درباره وضعیت تئاتر برای جوانان گفت: از سیزده سالگی عمرم را برای تئاتر و بازیگری صرف کرده ام؛ گا‌هی برای کسب درآمد و رفتن به تمرین، تراکت پخش می‌کردم. پیشنهاد کار برای جوانان تئاتری بسیار محدود است و بیشتر در ژانر تئاتر آزاد و جُنگ است که این اتفاق جالبی نیست؛ زیرا در جامعه مخاطب این ماجرا به همین صورت شکل گرفته است؛ متاسفانه حمایت از تئاتر کاملا مستقل انجام می‌شود یعنی هر کسی از گروه خود حمایت می‌کند.

رضوی در پایان درباره تئاتر آنلاین گفت: آنلاین برگزار شدن تئاتر از یک لحاظ خوب است، زیرا گروهی که برای نمایش خود زحمت کشیده و آماده اجرا بوده اند؛ می‌توانند در سایت‌ها اجرای خود را به نمایش بگذارند تا حداقل قسمتی از هزینه‌های صرف شده بازگردد. کما اینکه من هیچ وقت موافق نمایش آنلاین نیستم، زیرا آنلاین پخش شدن تئاتر از بکر بودن و تازه بودن تئاتر می‌کاهد. ولی با فیلمبرداری کردن از سه گوشه صحنه تئاتر کاملا موافق هستم زیرا این موضوع با آنلاین پخش شدن تئاتر کاملا متفاوت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار