اعمال قانون ۲۳۶۳ خودروی غیرمجاز برای ورود به شهر‌های قرمز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال قانون ۲۳۶۳ خودروی غیرمجاز برای ورود به شهر‌های قرمز و نارنجی و نیز خودرو‌هایی که در بازه زمانی ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌های قرمز تردد داشته اند، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به گذشت یک هفته از اجرای طرح محدودیت‌های گسترده کرونایی در کشور و استان گفت : در این طرح یکی از محدودیت‌ها بحث تردد نداشتن خودرو‌های غیربومی در شهر‌های قرمز و نارنجی است.

او گفت : در راستای اجرای این طرح مبادی ورودی تمامی شهر‌های قرمز و نارنجی استان باهماهنگی انتظامی استان و سایر دستگاه‌های مربوطه کنترل شده و ورود و خروج خودرو‌ها رصد می‌شود.

شیری افزود: در شهر کرمانشاه نیز نیرو‌های پلیس راهور و انتظامی استان در چهار مبادی ورودی پلیس راه کرمانشاه-خسروی، قزانچی، ورودی از سمت دره دراز و پلیس راه بیستون مستقر شده و ورود و خروج خودرو‌ها را کنترل می‌کنند.

او افزود: مسیر‌های فرعی ورودی به شهر کرمانشاه از جمله ورودی از سمت سراب قنبر، انتهای جعفرآباد و از سمت شهرک آریا شهر توسط موانع اداره کل راهداری و شهرداری مسدود شده است.

شیری ادامه داد: در سطح شهر‌ها نیز نیرو‌های راهور با هماهنگی انتظامی استان مستقر هستند و خودرو‌های غیربومی در شهر را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در خصوص اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌های قرمز گفت: این طرح در قالب یک کمیسیون مشترک با همکاری تمام واحد‌های انتظامی استان در حال اجراست و نیرو‌ها در تقاطع‌ها و میادین اصلی شهر‌های قرمز مستقر شده و تردد‌ها از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح را رصد می‌کنند.

شیری در تشریح عملکرد نیرو‌های راهور در اجرای یک هفته‌ای این طرح گفت: طی هفته اول طرح ۴۸۰۱ خودرو به شهر‌های مبدا عودت داده شدند.

او افزود: طی این یک هفته ۱۴۷ خودرو در شهر‌های نارنجی و ۲۳۱ خودرو در شهر‌های قرمز اعمال قانون شدند.

شیری افزود: در بحث ممنوعیت تردد شبانه در شهر‌های قرمز هم ۶۵۳۴ خودرو مجبور به ترک محدوده قرمز شده و ۱۹۸۵ خودرو هم اعمال قانون شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.