علم ستیزان ملت پر افتخار ایران را نمی‌شناسند

علم ستیزانی که توان خود را صرف به شهادت رساندن برجستگان این کشور می‌کنند فهمی از روند علمی ندارند و این ملت پر افتخار را نمی شناسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان دربیانیه‌ای با تسلیت شهادت محسن فخری زاده، دانش آموخته برجسته این دانشگاه افزود: شهادت استاد ارجمند جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، اولین از این دست نبود و انتهای نامردمی دشمنان نیست، علم ستیزانی که توان خود را صرف به شهادت رساندن برجستگان این کشور می‌کنند نه فهمی از روند علمی دارند و نه این ملت پر افتخار را می‌شناسند.

هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان تاکید کرد: پایان این مسیر را نه حیله مکاران و نه انجمن شیاطین که سنت خدا رقم می‌زند که این سنت، برتری پرهیزکاران است.

در ادامه این پیام آمده است: دانشگاه صنعتی اصفهان به وجود ایشان بعنوان دانش آموخته این دانشگاه بر خود می‌بالد، برای او بهترین جایگاه را در سرای جاودان آرزو می‌کند و بر تربیت دانش آموختگانی از این دست، اثربخش و پارسا ادامه خواهد داد.

شهید محسن فخری زاده دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیک و ورودی سال ۱۳۶۸ دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.