امدادرسانی هلال احمر به ۷۲۹ آسیب‌دیده از بارش شدید باران در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۷۲۹ آسیب‌دیده متاثر از بارش شدید باران از ابتدای آذر ماه تا کنون در استان انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای آذرماه تا کنون ۷۲۹ آسیب دیده متاثر از بارش‌های شدید باران در شهر‌های ایذه مسجد سلیمان، هفتکل، شوشتر و باغملک موردامدادرسانی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قرار گرفته‌اند.

او افزود: ۱۵ تیم عملیاتی وظیفه امداد رسانی به ۱۸۲ خانوار متاثر از بارش‌های شدید باران را بر عهده داشتند و اقلامی شامل ۵۰۲ تخته پتو،۳۵۵ تخته موکت،۶۶۳ کیلوگرم نایلون پوششی،۲۶ دستگاه چادر، ۹۶ شعله والور، ۸۷ کلمن آب و همچنین اقلام غذایی و بهداشتی شامل ۹۵۰ کیلوگرم برنج، ۲۰۸۸ قوطی کنسروجات،  یک هزار و ۲۰ کیلوگرم حبوبات، ۵۳۴ کیلوگرم روغن، ۲۰۰ کیلوگرم خرما و ۵۰ کیلوگرم چای به همراه  یک هزار و ۱۸ بسته پودر لباسشویی و صابون در بین افراد توزیع شده است.

خدادادی تصریح کرد: ۱۳۳ نفر نیز در این مدت اسکان یافته اند و متاسفانه ۹ باب منزل مسکونی روستایی در شهرستان‌های ایذه و باغملک تخریب شده است و با توجه به تداوم بارش‌ها در استان،تیم‌های عملیاتی و به حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.