تصادف زنجیره‌ای در محور سیرجان ـ گل گهر

فرمانده پلیس راه سیرجان از تصادف زنجیره‌ای ۴ دستگاه اتوبوس در محور سیرجان ـ گل گهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی سلیمی فرمانده پلیس راه سیرجان گفت: ۴ دستگاه اتوبوس ایاب و ذهاب امروز در محور سیرجان ـ گل گهر در حال حرکت بودند که به دلیل لغزندگی جاده و توجه نکردن به جلو به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.

او افزود: در این حادثه ۳ نفر زخمی شد که به بیمارستان منتقل شدند.

سلیمی به حضور عوامل پلیس راه در محل و بررسی های انجام شده اشاره کرد و بیان داشت: این تصادف از نوع خسارتی بود و خوشبختانه آسیب جانی در پی نداشت.

او تصریح کرد: طبق گزارش ماموران پلیس راه، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی مناسب علت این حادثه بود که لغزندگی مسیر در پی بارش باران نیز آن را تشدید کرده بود.

تصادف زنجیره‌ای در محور سیرجان ـ گل گهر

فرمانده پلیس راه سیرجان با اعلام اینکه در این محور که غالباً غبار ناشی از آلودگی کارخانه‌های آهن سطح جاده را می‌پوشاند در باران اولیه جاده خیلی لغزنده است، گفت: این مشکل را به اداره راهداری سیرجان منتقل کردم که حتی در سرعت پایین هم به محض ترمز زدن خودرو‌ها به ویژه خوردو‌های سنگین، لغزندگی‌ها شدت دارد.

تصادف زنجیره‌ای در محور سیرجان ـ گل گهر

او به واژگونی کامیون گوجه نیز اشاره کرد و افزود: همزمان امروز در کیلومتر ۲۸ همین محور و به علت همین لغزندگی، کامیون گوجه که عازم شیراز بود واژگون شد که البته این حادثه هیچ آسیب جانی در پی نداشت.

تصادف زنجیره‌ای در محور سیرجان ـ گل گهر

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار