سالمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توزیع روزانه مرغ به ۹۵۰ تن رسید/ نرخ هر کیلو مرغ منجمد ۱۵ هزار تومان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران از توزیع روزانه ۹۵۰ تن مرغ ‌منجمد و گرم در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نرخ‌‌مصوب خبر داد.

رضا سالمی ‌مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از توزیع ۶۵۰ تن مرغ گرم خبر داد و گفت: توزیع مرغ گرم در میادین استان تهران از روزانه ۵۰ تن شروع شد و امروز ورودی میدان بهمن به ۶۵۰ تن رسید.

وی افزود: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته روزانه ۳۰۰ تن بار را در میادین تهران و مابقی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنوف منتخب عرضه خواهیم کرد.

سالمی قیمت مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تا اطلاع ثانوی قیمت مصوب مرغ در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود، درحالیکه طی روز‌های قبل ۲ نوع نرخ در مرغ گرم داشتیم به طوریکه تولیدکنندگانی که ۱۰۰ درصد نهاده دریافت کردند با نرخ ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغدارانی که ۵۳ درصد نهاده هایشان را با نرخ مصوب دریافت کردند، مرغ تولیدی را با قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز علاوه بر توزیع روزانه ۶۵۰ تن مرغ گرم، ۳۰۰ تن مرغ منجمد را با نرخ ۱۵ هزار تومان عرضه کردیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ گرم و منجمد نداریم، بیان کرد: توزیع مرغ تا تعادل قیمت و رسیدن بازار به نرخ مصوب ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه در برخی میادین خبری از صف خرید مرغ نیست، گفت: بنابر بازدید‌های صورت گرفته در میدان جلال و صادقیه، صف دریافت مرغ نداشتیم و علت اصلی تشکیل صف مراجعه افراد به میادین میوه و تره بار در هنگام صبح است که زمینه را برای ازدحام جمعیت بوجود می‌آورد، درحالیکه با مدیریت خبری از صف نیست.

سالمی در پایان در توصیه‌ای به افراد بیان کرد: با توجه به آنکه مرغ به میزان کافی وجود دارد و عرضه بتدریج افزایش می‌یابد، به افراد توصیه می‌شود که از خرید‌های هیجانی خودداری کنند چرا که ازدحام و هجوم برای خرید منجر به نوسانات قیمت در بازار شد که هم اکنون با افزایش عرضه و مراکز مشکل تا حدودی مرتفع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مرغ منجمد ، توزیع مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
ووووااااااای چه عالی مرغ منجمد 15000 تومنییییییی..... چقدر ارزووووووننننن؟!!!!!! 6 یا 7هزار تومن نه ها 15هزار تومننننن...... با رعایت فاصله اجتماعی صف بایستید و بگیرید ... البته به اینهایی که تازه اومدند نمی رسه، برید یه وقت دیگه بیایید.....بدو بدو آتیش زدن به مالش
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
اکثرش میره تو فریزرهای رستورانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
ایی چ کاریه دولت میکنه از یطرف میگن بشینبد تو خونه ها از یطرف میگن توزیع مرغ در سراسر کشور واقعا خجالت داره از اولم معلوم بوو نقشه کشیدین ک مرغای منجمد یخ زده ک هیشکی نمیخره رو وارد بازار کنید واسه همین مرغو گرون کردین از گشنگی بمیریم نمیخوریم
آخرین اخبار