باگ بازی مرد عنکبوتی کاربر را به بخاری برقی تبدیل می کند

کاربران از شرکت Insomniac Games خواسته اند تا جدیدترین باگ مشخص شده در بازی را به یک حالت رسمی برای سرگرمی درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که بسیاری از گیمرها می‌دانند باگ‌ها و ایرادات برنامه‌ نویسی بازی‌ها یک امر طبیعی به حساب می‌آیند و حتی در برترین عناوین دنیا نیز دیده‌ می‌شوند. این باگ‌ها گاهی روند بازی را برای کاربر به کلی تغییر می‌دهند و اکنون به نظر می‌رسد عنوان Spider Man: Miles Morales دچار این مشکلات شده است.

به تازگی برخی از بازیکنان اظهار داشته‌اند که به هنگام تجربه جدیدترین نسخه مرد عنکبوتی تبدیل به یک بخاری برقی شده‌اند. در حالی که بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند عجیب‌تر از باگ تبدیل به بخاری برقی در این عنوان وجود ندارد، باید گفت وسیله تنها چیزی نیست که کاربر در حین بازی به آن تغییر شکل می‌دهد.

واکنش کاربران به باگ‌های بازی Spider Man Miles Morales


بیشتر بخوانید


واکنش کاربران به باگ‌های بازی Spider Man Miles Morales

برخی از بازیکنان در رابطه با این باگ‌ها واکنش مثبت داشته‌اند و پیشنهاد داده‌اند تا این ایرادات به یک حالت سرگرمی رسمی در بازی درآیند. باگ در بازی‌ها به مراتب دیده می‌شود و بسیاری از عناوین مشهور نیز این ایرادات را در خود جای می‌دهند. برای مثال کاربران در بازی Half Life 2 شاهد عدم پلک زدن شخصیت‌های غیرقابل استفاده بودند و یا کاربران عنوان پرطرفدار Microsoft Flight Simulator از کنار برجی چند صد طبقه رد می‌شدند که وجود خارجی نداشت.

در بازی Sims 4 نیز افراد شاهد تولید آتش توسط شخصیت‌های بازی بودند. به دنبال واکنش کاربران درباره باگ‌های بازی Spider Man Miles Morales شرکت Insomniac Games اظهار داشت: "به همان میزانی که خجالت‌زده هستیم از این باگ جدید لذت برده‌ایم". پس از انتشار پاسخ شرکت سازنده در توئیتر بسیاری از کاربران از این استودیوی بازی‌سازی خواستند تا باگ مورد نظر را به یک حالت رسمی درآورند تا کاربران بتوانند برای سرگرمی از آن استفاده کنند. هم اکنون اقدامات استودیوی Insomniac Games برای مقابله با این ایراد نرم افزاری مشخص نشده‌اند و کاربران در انتظار پاسخ این مجموعه قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۵ تير ۱۴۰۱
بی کیفیت
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۱:۳۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
بخاری برقی؟ خخخخخ