بارش برف و باران پاییزی در جاده‌های استان اردبیل/ راه ۵۲۰ روستا بازگشایی شد

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از بارش برف و باران پاییزی در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

کلیم اله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در حال حاضر در محور‌های اردبیل _ سرچم، اردبیل _ آستارا اردبیل _ سراب اردبیل _ مشکین شهر، رضی _ گرمی و خلخال _ اسالم شاهد بارش برف و در محور‌های شمال استان نیز شاهد بارش باران هستیم.

او افزود: با تلاش راهداران کلیه محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه عملیات برف روبی و بازگشائی راه ۱۲ روستای صعب العبور در شهرستان‌های خلخال و کوثر در حال انجام است تصریح کرد: راه ۵۲۰ روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف اخیر مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشائی شد.

وثوقی گفت: در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۸۰ اکیپ در گردنه ها، محور‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و در حال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

او افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در محور‌های مواصلاتی مستقر کرده و از ۱۳۳ سامانه هوشمند نظارت و کنترل راه‌ها نیز استفاده می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.