تجمع دانشجویان بسیجی مقابل منطقه هسته ای اصفهان

دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان اصفهان با تجمع مقابل منطقه هسته‌ای اصفهان مجازات قاتلان شهید فخری‌زاده را خواستار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این تجمع دانشجویان انقلابی دانشگاه‌های استان اصفهان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و عکس‌هایی از شهید محسن فخری زاده و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اقدامات تروریستی دشمنان علیه کشور و ترور دانشمندان ایرانی از جمله شهید فخری زاده را محکوم کردند.
این دانشجویان همچنین در بیانیه‌ای خواستار برخورد جدی مسئولان به این جنایت شدند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:
حوادث این ایام اولا نمایش ابعاد گسترده دشمنی استکبار و آمریکا و ثانیا برهانی قاطع و محکم بر این مدعا است که آمریکا با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالفت دارد و این دشمنی در ذات استکباری آمریکا است و لذا در اصل این دشمنی تفاوتی بین آمریکای ترامپ با آمریکای کارتر، بوش، اوباما و هر رئیس جمهور دیگری نیست.

در بخشی از این بیانیه با تاکید بر مبارزه با مستکبران آمده است:
امروز جنبش دانشجویی استمرار همان شجره‌ی طیبه‌ای است که سرسپرده امام خویش است و بر همان باور است که مبارزه با آمریکا نه توهم توطئه که در ذات انقلابی است که ریشه در قلب مستضعفان عالم دارد و دانشجویان امروز مدعی مبارزه با مستکبرین و نفوذی‌هایی هستند که خون تمام مستضعفین را در شیشه کرده و از هیچ دشمنی آشکار و پنهانی برای خاموش کردن آتش انقلاب مردم ایران دریغ نمی‌کنند.
در پایان این تجمع دانشجویان انقلابی به کادر حفاظت و اداری سازمان انرژی اتمی ایران، گل اهدا کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نون
۱۰:۰۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
والا تشکل های دیگه هم بودند
آخرین اخبار