لابی حامی رژیم صهیونیستی ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

گروه جی ستریت، که حامی رژیم صهیونیستی است، ترور رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع ایران را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل،گروه ناسودبر «جی ستریت» حامی رژیم صهیونیستی اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرد.

لابی جی ستریت که مستقر در آمریکاست، این اقدام تروریستی را با هدف خرابکاری در تلاش‌های احتمالی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا برای پیوستن دوباره به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ایران توصیف کرد.

تایمز آو اسرائیل نوشت: اسرائیل که مدتهاست مظنون ترور دانشمندان ایرانی در یک دهه گذشته است، هنوز درباره ترور دکتر محسن فخری زاده توضیح شفافی نداده است. با این حال، حمله تروریستی روز جمعه در آبسرد دماوند نشانه‌های یک کمین دقیقاً برنامه ریزی شده به سبک نظامی بود که اسرائیل پیش از این به انجام آن‌ها متهم شده بود. فخری زاده در سال ۲۰۱۸ توسط بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان مدیر پروژه سلاح‌های هسته‌ای ایران معرفی شد.

در تازه‌ترین موضع‌گیری مقامات رژیم صهیونیستی درباره ترور دانشمند برجسته ایرانی، «اِلی کوهن»، وزیر اطلاعات این رژیم، ضمن تکذیب اشاره تلویحی نتانیاهو به ترور شهید فخری زاده مدعی شد: «منظور نتانیاهو ترور فخری‌زاده نبود... اما ما هم از کشته شدن فخری زاده متأسف نیستیم، حذف او به خاورمیانه و کل جهان کمک می‌کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روستا ررفیع
۰۸:۳۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
انتقام ترور بازپس گیری جولان وشبعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
اينام فهميدن با تين كارشون عاقبت بدي در انتظارشونه
آخرین اخبار