روانخواه: می‌توانستیم بادران را با ۳ گل شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: مقابل بادران سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم با ۲ - ۳ گل برنده مسابقه شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید روانخواه، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد پس از شکست تیمش برابر بادران اظهار داشت: شرایط جوی روی بازی تاثیرگذار بود. کیفیت زمین چمن مناسب نبود و نمی‌شد به راحتی بازی کرد. در کمتر از یک دقیقه از شروع بازی اشتباه کردیم و پنالتی دادیم. به هر حال بازیکنان جوان هستند. این اشتباهات طبیعی است، اما ما بر بازی سوار بودیم.

روانخواه در ادامه گفت: اگر بخواهیم اشتباهی که منجر به پنالتی و گل برای تیم حریف شد را اشتباه فردی در نظر بگیریم، باید اشتباهات مهاجمان خودمان را هم فردی بدانیم، زیرا موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف ایجاد کردیم و می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. اگر یک گل می‌زدیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد. نمی‌خواهم اسم شکست را بدشانسی بگذارم، زیرا باید خیلی کار کنیم. شاید بتوان گفت یکی - ۲ موقعیت ما با بدشانسی گل نشد. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم.درست نیست که از حالا بازیکنان را تحت فشار بگذاریم. طبیعتا باید اشتباهات فردی کمتری داشته باشیم و از موقعیت ها بهتر استفاده کنیم.  

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: حداقل با ۲، ۳ گل می‌توانستیم بازی را ببریم. امیدوارم از این بازی‌ها تجربه کسب کنیم، زیرا در غیر این صورت راه را اشتباه رفته ایم. باید از این بازی‌ها درس بگیریم تا تیم ما در بازی‌های پیش رو کم نقص‌تر باشد.  

او در واکنش به عملکرد خوب دروازه بان بادران در این دیدار گفت: هوا خوب، زمین خیس بود و دروازه بان حریف از شیرجه زدن لذت می‌برد.

روانخواه درباره عملکرد داور گفت: داور خوب و جوان بود. من شنیده بودم که او برای نخستین بار  در لیگ قضاوت می‌کند. به اعتقاد من داور می‌توانست در برخی مقاطع بهتر باشد، زیرا برخی جا‌ها به خاطر یک خطای کوچک، موقعیت‌ را از ما گرفت، در حالی که می‌توانست یک ضربه ایستگاهی مناسب برای ما بگیرد. بی تجربگی داور در این بازی تاثیر داشت.


بیشتر بخوانید:

‌می‌توانستیم گل‌های بیشتری به خیبر خرم آباد بزنیم/ می‌خواهیم برای صعود به لیگ برتر گام بزرگی برداریم


سرمربی خیبر خرم آباد افزود: تنها چیزی که من می‌توانم تعیین کنم، کیفیت بازی است. در هیچ جای دنیا، سرمربی، بازیکن و مدیرعامل نمی‌توانند نتیجه را تعیین کنند، زیرا عواملی مانند داوری و شرایط زمین هم در بازی دخیل هستند، اما اگر تیم بی کیفیت باشد، حتما پاسخگو خواهم بود.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار