مربی تیم فوتبال بادران:

‌می‌توانستیم گل‌های بیشتری به خیبر خرم آباد بزنیم/ می‌خواهیم برای صعود به لیگ برتر گام بزرگی برداریم

کرمانی مقدم، مربی تیم فوتبال بادران درباره بازی تیمش برابر خیبر خرم آباد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرتضی کرمانی مقدم، مربی تیم فوتبال بادران تهران پس از پیروزی تیمش برابر خیبر خرم آباد گفت: بازی سختی داشتیم، اما خدا را شکر دروازه بان ما امروز عالی بود و  شرایط خوبی داشت. ۳، ۴ روز است که تیم را در دست گرفتیم و ظرف چنین مدت کوتاهی هیچ کاری نمی‌شد کرد؛ بنابراین سعی کردیم از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده کنیم. خدا را شکر بازیکنان هم با جان و دل بازی کردند. به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم، زیرا می‌خواهیم برای صعود به لیگ برتر گام بزرگی برداریم.   از بازیکنان راضی هستیم. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند، به ویژه در نیمه اول که می‌توانستیم به گل دوم و سوم هم برسیم، اما مهم نبود. چیزی که اهمیت داشت کسب ۳ امتیاز بود که خدا را شکر آن را گرفتیم.  

مربی بادران در ادامه گفت: در نیمه اول از جلو تیم حریف را پرس کردیم که همین باعث شد آن‌ها دچار اشتباه شوند و ما یک پنالتی گرفتیم. در مقاطعی از بازی، بازیکنان را به وسط آوردیم تا کمی نفس تازه کنند، اما در ۲۰ دقیقه پایانی نیمه اول، دوباره از جلو پرس کردیم که باز هم موقعیت‌هایی به دست آوردیم.


بیشتر بخوانید: 

پیروزی ملوان در دربی گیلان/ مس کرمان با گل میری به صدر رسید


کرمانی مقدم افزود: باید بیشتر کار کنیم و از حالا به فکر بازی بعدی باشیم. باید روی حفظ توپ کار کنیم تا بازیکنان ما مالکیت بیشتری بر توپ داشته باشند. برخی از تفکرات قدیمی هنوز در ذهن بازیکنان است که باید آن‌ها را فراموش کنند و کاری که سرمربی جدید می‌خواهد را انجام دهند.  

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لیگ آزادگان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار