تریلر جدید بازی محبوب FIFA 21 برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شد

شرکت بازی‌سازی معروف EA تریلری جدید از بازی FIFA 21 را برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X و Xbox Series S منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی FIFA 21 به عنوان محبوب‌ترین بازی کامپیوتری فوتبال محصول شرکت EA است که بر روی رایانه‌های شخصیPS4 ، Xbox One و Nintendo Switch در دسترس است. این بازی در تاریخ ۴ دسامبر همزمان با معرفی و عرضه کنسول‌های نسل جدید شامل PS5 و Xbox Series X|S اعلام کرد که کاربران این بازی می‌توانند بازی خود را به کنسول‌های جدید منتقل کنند. شرکت EA این هفته تعدادی تریلر از بازی‌های خود بر روی کنسول‌های جدید را به نمایش گذاشته که در این بین نام بازی محبوب FIFA 21 نیز به چشم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


یکی از ویژگی‌های جدیدی که در PS5 و Xbox Series X به FIFA 21 وارد می‌شود، Next Level Atmosphere است. این ویژگی شامل برخی از صحنه‌های باور نکردنی است که یک بازیکن در آخرین لحظه وارد می‌شود. برخی از ویژگی‌های جالب فقط برای نسل بعدی وجود دارد که برخی از آن‌ها منحصر به PS5 هستند. علت این انحصار این است که کنترلر آن بی‌نظیر است و تفاوت‌ها را رقم می‌زند.

بازی FIFA 21

در گیم‌پلی بازی نیز تغییرات خوبی صورت گرفته‌است؛ در هر مورد که شما کنترلر را لمس می‌کنید، احساس راحتی می‌کنید و یا هر ضربه یا پاس و برخوردی در بازی صورت می‌گیرد شما می‌توانید با دستان خود احساس کنید. گرافیک و تصاویر آن نیز پیشرفت‌هایی داشته است. یک سیستم جدید روشنایی با جزئیات بیشتر در هر قسمت از بازی در ورزشگاه تعبیه شده‌است که دید و کیفیت بهتری در دیدن تصاویر ایجاد می‌کند. این فناوری نسل جدید بازیکنان را به سطح کاملا جدیدی از واقع‌گرایی در می‌آورد. یک مورد دیگر از واقع‌گرایی در این بازی این است که صدای تکل‌ها، فریاد برای پاس‌ها، احساسات و شادی‌های موجود در فوتبال در بالاترین سطح نزدیک به واقعیت مشاهده می‌شود.

تریلر جدید بازی محبوب FIFA 21 برای کنسول‌های نسل جدید

کنترلر DualSense به عنوان یک تغییر‌دهنده بازی، بازخورد لمسی پیشرفته را ارائه می‌دهد تا بتوانید هر ضربه، دریبل و پاس بازی را احساس کنید. شایعه شده است که PS5 بارگذاری فوق‌العاده سریعی دارد. یک دقیقه در دنیای PS4 برابر با حدود ۲ ثانیه در دنیای PS5 است، که در نوع خود بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

در ادامه ویدئوی مربوط به این تریلر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بلال علی پور
۱۵:۵۷ ۳۰ تير ۱۴۰۱
من طرفدار بازی FIFA هستم عالی است کسانی که عاشق فوتبال است من پیشنهاد این بازی را تجربه کنند
آخرین اخبار