درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امدادرسانی به بیش از هزار و ۹۰۰ نفر بر اثر حوادث جوی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از هزار و ۹۱۲ نفر در ۸ استان متاثر از حوادث جوی در سه روز گذشته خدمات امدادی دریافت کردند.

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به گزارش خدمات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی در ۷۲ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت ۸ استان (ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس، قزوین، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان و لرستان) تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بودند.

او با اشاره به امدادرسانی به ۵۱ شهر، روستا و مناطق عشایر نشین گفت: به هزار و ۹۱۲ مناطق سیل زده امدادرسانی و ۷ نفر نیز به مناطق امن منتقل و سه نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: ۲۶۳ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و از ۵۳ واحد مسکونی آب تخلیه شد.

ولی پور با بیان اینکه ۷۵ تیم در قالب ۳۱۵ نفر برای امدادرسانی به مناطق اعزام شدند، گفت: امدادرسانی‌ها در خوزستان، بوشهر، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات تصریح کرد: ۶۰ دستگاه چادر، هزار و ۶۳ تخته پتو، ۵۲۵ تخته موکت، ۲ هزار و ۷۵۲ کیلوگرم نایلون، ۳۲۳ ست شستشو، ۲۹۱ بسته غذایی، ۲ هزار و ۱۱ قوطی کنسرو، ۱۱۹ کیلوگرم روغن به نیازمندان اهدا شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار