فرماندار تربت حیدریه:

کالای کافی در انبار‌های تربت حیدریه موجود است

فرماندار تربت حیدریه گفت: با تدابیر انجام شده جای هیچ گونه نگرانی در زمینه تامین کالا‌های اساسی مردم در تربت حیدریه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رستمی فرماندار ویژه تربت حیدریه در جلسه ستاد تنظیم بازار خراسان رضوی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت توزیع و موجودی کالاهای اساسی تربت حیدریه، گفت: از شهروندان درخواست می کنیم با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره سازی و خرید مازاد ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالا‌های اساسی یاری کنند.

او با بیان اینکه در صورت همراهی مردم کالا‌های اساسی همچون برنج، قند، روغن، شکر و مرغ را با قیمت مصوب در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان توزیع خواهیم کرد، افزود: با توجه به اینکه تربت حیدریه بازار شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش می‌دهد لازم است میزان سهمیه کالا‌های اساسی در این شهرستان افزایش یابد.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از بزرگترین بارانداز‌های دام زنده کشور است، ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های موجود باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خروج دام را از شهرستان مدیریت و آزاد کنیم تا دامداران و تولیدکنندگان دامی ضمن تامین گوشت مورد نیاز شهرستان، متضرر نشوند.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار