اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قم جشنواره لیگ کتاب خوانی "انار ترش" را ویژه‌ دانش آموزان اول و دوم متوسطه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسین قنواتی،دبیر لیگ کتاب خوانی "انار ترش" گفت: هدف از برگزاری جشنواره لیگ کتاب خوانی "انار ترش" ، ترویج فرهنگ کتابخوانی و استفاده بهینه از اوقات فراغت در قرنطینه است.


او افزود: این جشنواره از سوی اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قم  از اول آذر آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد که در آن دانش آموزان اول و دوم متوسطه به مدت شش ماه با هم به رقابت خواهند پرداخت.


دبیر لیگ کتاب خوانی "انار ترش" با بیان این که هر ماه یک کتاب در سایت این جشنواره به نشانی www.anaretorsh.ir معرفی می‌شود که دانش آموزان با مراجعه به این سایت و ثبت نام، وارد رقابت در لیگ کتابخوانی خواهند شد، گفت: آخر هر ماه به پنج نفر از برگزیدگان لیگ و همچنین به ۲۰ نفر برتر پایان لیگ، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.


او افزود: در این طرح شرکت کنندگان می‌توانند با تولید محتوا‌های رسانه‌ای از کتابی که مطالعه کرده اند یا دعوت از دوستانشان برای شرکت در این لیگ امتیاز کسب کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار