ترانسفورماتور‌های برق در خوزستان از شلاق باران در امان نماندند/ هیچ شهری خاموش نیست

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۱۶ ترانسفورماتور در شهرستان‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و شهر چمران به دلیل طوفان و بارش باران دچار آسیب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در تشریح آخرین وضعیت تجهیزات برق در استان در پی بارش شدید باران و وقوع طوفان گفت: ۱۶ ترانسفورماتور در شهرستان‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان و شهر چمران دچار آسیب شدند.

او با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های عملیاتی، ترانسفورماتور‌ها و پایانه‌های آسیب دیده در در مناطق مذکور تعویض و اصلاح شدند، افزود: همچنین بر اثر بارش شدید باران تعدادی از پایه‌های برق نیز آسیب دیدند.

خدری به آبگرفتگی پست‌های برق زیرزمینی به دلیل بارش باران اظهار داشت: تخلیه آب این پست‌ها با سرعت انجام و مجددا برقدار شدند، البته علیرغم بارش شدید باران خسارت چندانی به شبکه توزیع برق خوزستان وارد نشد و هم اکنون جریان برق در استان عادی و پایدار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیان کرد: سامانه گویای ۱۲۱ آماده پاسخگویی به همه شهروندان است و نیرو‌های عملیاتی برای هر گونه خدمت رسانی در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.