بسته اخبار حوادث امروز یازدهم آذر ماه ۹۹؛

قرارهای صوری برای زورگیری‌های وحشتناک از فروشندگان کالا/ انتقام جویی مرد جوان از زنان در پوشش مسافربر اینترنتی

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (سه‌شنبه یازدهم آذر ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


زورگیری‌های خونبار در قرار‌های صوری!

چهار عضو یک باند زورگیری‌های وحشتناک که فروشندگان کالا در سایت دیوار را با قرار‌های صوری به مناطق خلوت شهر می‌کشاندند و با هجوم خونبار اموال آن‌ها را می‌ربودند، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در چنگ قانون گرفتار شدند.


انگیزه عجیب مرد کافه دار برای قتل پیرمرد روستایی

صاحب کافه رستوران اطراف تهران وقتی متوجه شد حضور پیرمرد روستایی با لباس‌های نامرتب و سر و وضع آشفته باعث فراری دادن مشتری‌هایش می‌شود او را به قتل رساند.


جزئیات مرگ دختر ۸ ساله روی پشت بام

با گذشت دو هفته از مرگ مرموز دختر ۸ ساله بندرعباسی و کشف جسد وی روی پشت بام خانه شان همبازی ۱۲ ساله وی به حلق آویز کردن این کودک اعتراف کرد.


چشمی که به خاطر نگاه چپ کور شد

مرد عصبانی که به‌دلیل نگاه کردن چند جوان به وی با آن‌ها درگیر و باعث کوری چشم یکی از آن‌ها شده بود در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.


نقشه ۲ دوست برای دستبرد ۱۵۰ میلیون تومانی

دو دوست با طراحی نقشه‌ای به خانه مردی دستبرد زدند و معادل ۱۵۰ میلیون تومان سرقت کردند. یکی از این متهمان دستگیر شده و نفر دوم تحت تعقیب است.


شگرد خاص پسر ۲۳ ساله‌ برای انتقام از زنان

جوان ۲۳ ساله‌ای که با شگردی خاص و در پوشش مسافربر اینترنتی اموال زنان مسافر را به سرقت می‌برد، درباره سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیحاتی داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار