رمزگشایی از اقدام هماهنگ رسانه‌های رژیم صهیونیستی در به کار بردن نام شهید فخری زاده

اگرچه از لحظه اول وقوع حادثه ترور انگشت اتهام به دقت متوجه اسرائیل بوداما مقامات رژیم از گردن گرفتن مسئولیت آن طفره می‌رفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ترور شهید فخری زاده در عصر جمعه گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی و همچنین دیگر وابستگان و هم فکران رسانه‌ای این رژیم در اقدامی هماهنگ از عبارت‌هایی مشابه در معرفی این شهید استفاده کردند. برخی او را "پدر هسته‌ای ایران "، برخی دیگر "قاسم سلیمانی هسته ای" و دیگران او را "غدیر خان "پاکستان معرفی کردند.

این رسانه‌ها اگرچه با استخدام این عبارات در معرفی شهید" فخری زاده" اهمیت و بزرگی دانش او را نشان می‌دادند، اما در واقع بدنبال آن بودند که از یک سو مراتب خسارت وارده به ایران در سایه فقدان این شخصیت را نشان دهند و از دیگر سو میوه‌ای از جنس بزرگنمایی قدرت و نفوذ اسرائیل در منطقه را چیده در سبد این رژیم قرار دهند.


بیشتربخوانید


اگرچه از لحظه اول وقوع حادثه ترور انگشت اتهام به دقت متوجه رژیم صهیونیستی بود و در شرایطی که سابقه دست داشتن اسرائیل در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران روشن بود و موید این امر، اما مقامات رژیم از گردن گرفتن مسئولیت آن طفره می‌رفتند تا اینکه امروز و با روشن شدن این مساله که سلاح‌های بکار گرفته شده در جریان ترور،  ساخت رژیم صهیونیستی بوده اند حدسیات و گمانه‌های چند روز اخیر تایید شد.

صرف نظر از اینکه ایران چگونه، در کدام جغرافیا، با چه کیفیتی و در چه زمانی آمران و عاملان این جنایت را مشمول انتقام قرار دهد آنچه مسلم است اینکه انتقام کاملاً حتمی است کما اینکه انتقام خون شهدای هسته‌ای پیشتر ترور شده نیز در زمان خود و به شیوه خود و چنانکه خود صهیونیست ‌ها آن را بهتر از هرکس می‌دانند صورت پذیرفت.

حالا و پس از خاموشی چند ساله مجدداً جوخه ترور اسرائیل فعال شده است. اینکه چرا رژیم صهیونیستی از گذشته درس نگرفته و مجدداً مرتکب حماقت شده تنها یک پاسخ دارد و آن اینکه  صهیونیست ها در خلال این مدت امیدوار بودند تا بلکه در سایه فشار‌ها و البته تحمیل تحریم ها، ایرانی منصرف شده از پیگیری توان هسته‌ای را مشاهده کنند. امری که نه تنها عملیاتی نشد بلکه رویاپردازی نسبت به آن، هم با توجه به آنچه در عرصه واقعی گذشت و می‌گذرد برای رژیم به امری محال تبدیل شده است.

اینکه آیا عمر سیاسی نتانیاهو به او اجازه دهد که حاصل محاسبات و رویاپردازی هایش در ممانعت از هسته‌ای شدن ایران را مشاهده کند! اینکه او موفق شود بایدن را درگیر مساله‌ای از پیش ساخته کند و بدین شیوه میراث دار ترامپ در موضوع هسته‌ای شدن ایرانش بکند و بالاخره اینکه موفق شود تا چند کشور محدود عربی در منطقه را زیر بیرقی واحد و تحت فرماندهی خود بسیج و فرماندهی کند نیازمند زمان است، اما اینکه موفق شود صنعت هسته‌ای ایران را متوقف کند از محالاتی است که نه در قد و قواره نتانیاهو و رژیم صهیونیستی است و نه هیج عاقلی که حداقل بهرمندی را از سیاست حکمرانی داشته باشد آن را تایید نمی‌کند.

شهید فخری زاده همچون دیگر همراهان و البته شاگردان شهیدش در واقع همگی پدران هسته‌ای ایران و قاسم سلیمانی‌های هسته‌ای ایران اند پدرانی که میراثی گران سنگ و از جنس هسته‌ای برای فرزندانشان به ارث گذاشته اند. این واقعیت را از کلام امروز رییس سازمان انرژی اتمی ایران در مراسم تشییع شهید فخری زاده می‌توان دریافت آنگاه که اعلام داشت: در جمهوری اسلامی ایران این نهاد‌ها هستند که کار را پیش می‌برند نه اشخاص.

منبع: العالم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار