خنثی سازی تلاش اسرائیل برای اختلال در شبکه ارتباطی غزه

نیرو‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند موفق شده اند تلاش نیرو‌های اسرائیلی برای اختلال در شبکه ارتباطی غزه را خنثی کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سمای فلسطین، نیرو‌های مقاومت غزه اعلام کردند چندی پیش موفق شدند یک تلاش جدید از سوی عناصر صهیونیستی که برای به اختلال کشاندن شبکه ارتباطی در غزه صورت گرفته بود را خنثی کرده و دو نفر را در این ارتباط بازداشت کنند.

این منابع به نقل از روزنامه الاخبار اعلام کرده اند همزمان با پیشرفت توانایی‌های فنی و امنیتی نیرو‌های امنیتی مقاومت، فعالیت‌های امنیتی عناصر رژیم صهیونیستی در داخل نوار غزه دشوارتر شده است؛ اما با وجود این، یگان‌های فنی اقدامی را از سوی اسرائیل به تازگی در شبکه‌های اجتماعی کشف کرده اند؛ به طوری که دشمن به روش‌های جدید برای ارتباط با مزدورانش از طریق برنامه‌های تقلبی روی آورده که آیکون‌هایی شبیه آیکون برنامه‌های مشهوری مانند یوتیوب دارند و با نصب بر روی تلفن‌های جدید، ویژگی ارتباط کد گذاری شده میان افسران اطلاعاتی و مزدوران این رژیم را فراهم می‌کنند.

در ادامه گزارش پایگاه خبری سمای فلسطین آمده است: به موازات این مسأله، نیرو‌های مقاومت توانستند قصد دشمن را برای اجرای اقدامات امنیتی در غزه که با هدف آسیب رساندن به توانایی نیرو‌های مقاومت و سران و مهندسان آن صورت می‌گیرد، پیش بینی کنند.

بر پایه این گزارش، این آمادگی‌ها پس از آن حاصل شد که نشانه‌های امنیتی در خصوص امکان اجرای اقدامی امنیتی به منظور آنکه نیرو‌های اسرائیلی، بتوانند بدون دریافت پاسخ گسترده‌ای از نیرو‌های مقاومت، سطحی سیاسی از پیروزی را بدست آوردند، به دست آمد.

به نوشته این پایگاه فلسطینی، این پیش بینی‌ها پس از آن حاصل شد که نیرو‌های امنیتی مقاومت فلسطین توانستند تلاش‌ها برای کاشتن دستگاه‌های جاسوسی را برای سران مقاومت کشف و خنثی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار