کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس تهران و کرمان

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف ۱۲۵ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس پایتخت و پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، "سرهنگ عبدالوهاب" حسنوند با بیان اینکه در راستای مبارزه مستمر و جدی پلیس پایتخت با قاچاقچیان مواد مخدر طی اقدامات گسترده و اطلاعاتی، مامورین پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با انجام یک سری اقدامات وسیع اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای مواد مخدر در شرق کشور اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌نماید.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و قصد دارد تا از طریق شهر زاهدان به کرمان منتقل و پس از دپوی آن در زمان مناسب برای بارگیری و انتقال به پایتخت اقدام نماید.

حسنوند اضافه کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده، ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان موفق شدند تریلر حامل مواد مخدر را حین تردد در محدوده شهر سیرجان شناسایی و در اقدامی ضربتی خودرو را متوقف کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:ماموران بلافاصله پس از متوقف نمودن خودرو، متهم که "احسان" نام داشت را دستگیر و در بازرسی از قسمت عقب کفی تریلر موفق شدند مقدار ۱۲۵ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار