خودداری شهروندان از پارک کردن خودروها در سواحل اروند و بهمنشیر

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان گفت:از پارک خودروها در سواحل اروند و بهمنشیر و نشستن در کنار رودخانه جدا خودداری شود.

جواد نوروزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:پیرو هشدار امروز ۱۲ آذر ۱۳۹۹ سازمان هواشناسی در خصوص تغییرات لحظه ای زمان دقیق نزولات جوی و پیش بینی ادامه و تشدید بارز فعالیت سامانه بارشی در آبادان از بامداد فردا پنج شنبه ۱۳ آذر تا اواسط وقت فردا و احتمال وقوع باران، تگرگ، رعد‌ و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی گسترده معابر ، از کلیه همشهریان عزیز آبادانی می خواهیم جهت حفظ سلامتی خود و خانواده ، موارد ایمنی ذیل را حتما رعایت کنند.

او ادامه داد:چنانچه مطابق پیش بینی ها طی امشب تا اواسط وقت فردا پنج شنبه ، حجم بالایی از بارش رخ دهد، وقوع آبگرفتگی در برخی نقاط حتمی است اما بدون تردید با تمهیدات در نظر گرفته شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و انجام چند ساعت کار و تلاش نیروهای خدماتی شهرداری ، وضعیت معابر به حالت عادی بر می گردد و جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان تصریح کرد:برای حفظ سلامتی خود و خانواده و کاهش بار ترافیکی معابر از سفرهای غیرضروری و ترددهای خیابانی شدیدا خودداری شود.

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت امکان کارهای غیرضروری در ساعات صبحگاهی فردا پنج شنبه را به تاخیر انداخته تا همکاران ما در شهرداری آبادان با سرعت عمل مناسب تر، شرایط معابر را به حالت عادی برگردانند.

نوروزی اضافه کرد: افرادی که پارکینگ ساختمان آنها زیرزمینی است تمهیدات لازم را در خصوص پارک خودرو در محل مناسب به کار گیرند.

او با بیان اینکه از پارک خودروها در سواحل اروند و بهمنشیر و نشستن در کنار رودخانه جدا خودداری شود گفت: از تردد وتوقف درمجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع حوادث احتمالی مانند سقوط اجسام و درختان نیز خودداری شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان ادامه داد:منازلی که در مناطق آبگیر هستند نسبت به ایمن سازی ورودی منزل خود اقدام نمایند.

نوروزی افزود: کلیه بخش های خدماتی شهرداری آبادان با هدف مدیریت روز‌های بارانی و خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده باش قرار دارند .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.