اجازه ندهیم کشتی در شرایط کرونا بمیرد

رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در دیدار هادی حق‌شناس استاندار گلستان اظهار کرد: ورزش کشتی ریشه در آب و خاک استانهای شمالی خصوصا مازندران و گلستان دارد و جوانان زیادی در این مناطق در سطح ملی و بین‌المللی برای کشور افتخارآفرینی کردند که باید از تمام ظرفیت‌ها برای شکوفا شدن استعداد‌های بی‌شماری که وجود دارد، بکار گرفت.

وی تصریح کرد: فدراسیون کشتی همکاری لازم را برای توسعه ورزش کشتی در گلستان خواهد داشت و در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در استان گلستان گفت: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

هادی حق‌شناس اظهار کرد: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش‌دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش‌هایی است که علاقه‌مندان خاص خود را در استان دارد.
وی افزود: اگرچه به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده، اما همکاری لازم را در حمایت از تیم‌های ورزشی داشته و خواهیم داشت.

استاندار گلستان خواستار نگاه ویژه فدراسیون کشتی به این استان شد و گفت: بی‌تردید همراهی فدراسیون از جنبه‌های فنی می‌تواند زمینه رشد کشتی در گلستان را فراهم آورد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.