مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد اسفراین به مناقصه رفت

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از اجرای ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد به اسفراین در محدوده پلیس راه تا ورودی این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۰ کیلومتر دیگر از باند دوم محور بجنورد اسفراین در محدوده پلیس راه اسفراین (دوراهی سنخواست) تا ورودی اسفراین به مناقصه رفت تا قسمت دیگری از این مسیر تعیین تکلیف شود.

نژاد صفوی افزود: احداث باند دوم بجنورد به اسفراین می‌تواند باعث کاهش بار ترافیکی محور و همچنین افزایش ایمنی و سهولت در تردد وسایل نقلیه شود که حدود ۱۰ کیلومتر مذکور پس از انجام مراحل قانونی و انتخاب پیمانکار، اجرایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اعتبارات این محور اشاره کرد و افزود: احداث باند دوم محور بجنورد اسفراین جزء پروژه‌های تفویض شده شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور به استان است که در سال ۹۹ برای این محور مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی مصوب شده است که از این مقدار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال آن تاکنون تخصیص یافته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.