امکان گردشگردی در فضا فراهم می‌شود!

استارتاپ گردشگری فضایی Space Perspective خبر از اولین پرواز گردشی در فضا در سال ۲۰۲۴ داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استارتاپ گردشگری فضایی Space Perspective به تازگی اعلام کرده که توانسته است ۷ میلیون دلار بودجه اضافه از طریق سرمایه گذاران جدید خود یعنی دو شرکت Prime Movers Lab و Base Ventures دریافت کند. شرکت گردشگری Space Perspective توسط دو نفر با نام‌های Jane Poynter و Taber MacCallum راه اندازی شده است؛ این دو فرد در گذشته نیز شرکت بالون استراتوسفری World View را تاسیس کرده بودند که اکنون روی پروژه Spaceship Neptune تمرکز کرده است.

در حال حاضر شرکت Space Perspective یک سفینه فضایی با نام نپتون طراحی کرده است که توانایی جا به جایی حداکثر هشت مسافر در یک سفر شش ساعته را دارد؛ گفتنی است بخش از این سفر فضایی شامل دو ساعت تردد در بخش بالایی جو زمین و بر فراز اقیانوس اطلس می‌شود.

سفینه Space Perspective

برگزاری اولین سفر آزمایشی سفینه Space Perspective در اوایل سال ۲۰۲۱ 

قرار است اولین سفر آزمایشی این سفینه در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد که این پرواز بدون هیچ گونه سرنشینی و با فشار پایین‌تر از آزمایش نهایی این سفینه انجام خواهد شد. پیش بینی می‌شود اولین پرواز رسمی این سفینه به همراه مسافران در سال ۲۰۲۴ انجام شود؛ اما پیش فروش بلیط‌های این سفینه از سال آبنده آغاز شده و افرادی که علاقه‌مند به پرواز در فضا هستند می‌توانند این بلیط را خریداری کنند.

در حال حاضر دو سرمایه گذار بزرگ Space Perspective روی موضوع ارتباطات و حمل محموله با فضا نیز فعالیت دارند؛ با این حال باید منتظر بود و دید اولین آزمایش سفینه مسافرتی Space Perspective موفقیت آمیز خواهد بود یا در اولین آزمایش این سفینه شکست خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
حالا همه جاى زمين را الوده كردند مونده فضا را به الودگى بكشانند
آخرین اخبار