اعمال قانون بیش از پنج هزار دستگاه خودرو در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد‌ها تا پایان روز یازدهم آذر ماه برای ۵ هزار و ۱۱۱ دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه گفت:از پنج هزار و ۱۱۱ دستگاه خودروی متخلف که اعمال قانون برای آن‌ها صورت گرفته است ۴ هزار و ۵۵۰ مورد مربوط به خودرو‌هایی است که در زمان‌های  ممنوعیت تردد یعنی ساعت ۲۱ تا 4 بامداد به هشدار پلیس بی توجه بوده و تردد داشته اند.

اوافزود:  ۳۶۶ مورد دیگر نیز مربوط به خودرو‌هایی است که به شهر‌های قرمز و ۱۹۵ مورد اعمال قانون هم مربوط به خودرو‌هایی است که وارد شهر‌های نارنجی استان شده اند.

 شیری تصریح کرد: در ۱۱ روزی که از اجرای طرح می‌گذرد ۸۹۳ دستگاه خودرو نیز به دلیل نداشتن پلاک و یا مخدوش بودن آن جریمه و ۲۱۳ دستگاه خودرو نیز در این خصوص توقیف و روانه پارکینگ شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: در این مدت همچنین صاحبان ۱۰ دستگاه خودرو که از آغاز طرح اقدام به جعل پلاک کرده بودند شناسایی و ضمن اعمال قانون خودرو آن‌ها توقیف شد.

او گفت: در راستای این طرح به ۲۱ هزار و ۱۷۱ دستگاه خودرو برای خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی و بازگشت به مقصد تذکر داده شده است.

 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار