قدردانی کشاورزان دشتخاکی از کادر درمانی بیمارستان‌های زرند

کشاورزان دشتخاکی با اهدای ۱۴۰ بسته زعفران از زحمات کادر درمانی بیمارستان‌های سینا و تامین اجتماعی شهرستان زرند قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پزشکان و پرستاران با فداکاری وصف‌ناپذیر خود در درمان مبتلایان به ویروس کرونا و کنترل این بیماریِ سخت، نقش بسزایی دارند.

این بار کشاورزان زعفران کار دهستان دشتخاک زرند اقدام به ارسال هدایایی به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های سینا و تامین اجتماعی که این روز‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، کردند.

نمایندگان کشاورزان دشتخاک پس از جمع آوری هدایا به منظور تبرک در محل امامزاده سید ابراهیم دشتخاک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زعفران‌های اهدایی را در ۱۴۰ عدد بسته بندی کردند.

این هدایا امروز به همت اعضای هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم دشتخاک و نمایندگان کشاورزان با حضور حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

حجت الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف زرند این اقدام تحسین برانگیز هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم دشتخاک که به نمایندگی از کشاورزان منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی انجام شد را ستود و گفت: این کار می‌تواند سبب روحیه همیاری بیشتر در زمینه مقابله با کرونا باشد.

علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند نیز به نمایندگی از کادر درمان ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند کشاورزان دهستان دشتخاک در افزایش روحیه خدمت رسانی کادر درمان گفت: پزشکان و پرستاران بخش کرونا، در حقیقت فرشتگان خوب خداوند روی زمین هستند؛ چرا که هر قدمی در کنار بیماران برمی دارند، سعی می‌کنند، نجات بخش و مرهم آلام آنان شوند.

مجید منصوری از نیکوکاران دشتخاک هم گفت: با تو جه به اینکه همه ساله در منطقه دشتخاک جشنواره زعفران برگزار می‌شد، امسال به واسطه ویروس منحوس کرونا جشنواره لغو شد.

او افزود: به این فکر افتادیم، امسال از سفید پوشان ایثارگر که مثل پروانه بر بالین بیماران حاضر می‌شوند و خم به ابرو نمی‌آورند، تجلیل کنیم.

منصوری تصریح کرد: بدین منظور، به همت اعضای شورا‌های اسلامی دشتخاک، باب دوری و بشروئیه هدایای کشاورزان جمع آوری شد.

عبدالله ضیالدینی رئیس هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم دشتخاک نیز هدف از بسته بندی زعفران در امامزاده سید ابراهیم را تبرک عنوان کرد و گفت: تقدیم شاخه گلی از مهر و دوستی به همراه لوح سپاس و بسته زعفران به پرستاران که کار آن‌ها هرگز جبران کردنی نیست، کوچک‌ترین اقدام کشاورزان منطقه بود.

مهدی پور برخورداری مسئول شورای اسلامی بشروئیه هم گفت: وقتی پیشنهاد تجلیل از کادر درمان را به کشاورزان روستا دادیم، بلافاصله زعفران کاران هدایای خود را برای تجلیل از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه علیه کرونا اهدا کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار