لیگ فوتبال اروپا؛

پیروزی‌های پر گل رنجرز و بنفیکا در گروه D

بازی‌های گروه D مسابقات لیگ فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از ساعت ۲۳:۳۰ پنجشنبه شب دیدار‌های گروه D مسابقات لیگ فوتبال اروپا به صورت هم‌زمان برگزار شد که در پایان آن‌ها، تیم‌های فوتبال رنجرز اسکاتلند و بنفیکا‌ی پرتغال حریفان خود را شکست دادند.

رنجرز ۳ - استاندارد لیژ ۲/ صدر جدول در تسخیر شاگردان جرارد

تیم‌های فوتبال رنجرز اسکاتلند و استاندارد لیژ بلژیک در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ اروپا از گروه D به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده اسکاتلند به پایان رسید.

شاگردان استیون جرارد (سرمربی رنجرز) که برای حفظ صدر نشینی خود تلاش می‌کردند، در همان ابتدای بازی و در یک غافلگیری از حریفشان یک گل عقب افتادند. "لستینه" در دقیقه ۶ برای نماینده بلژیک گلزنی کرد.

دقیقه ۳۹ "گولدسون" گل تساوی بخش را برای رنجرز به ثمر رساند، اما یک دقیقه بعد "کوپ" یک بار دیگر استاندارد لیژ را پیش انداخت.

این پایان کار در نیمه اول نبود و "تاورنیر" در دقیقه ۴۶ و از روی نقطه پنالتی یک بار دیگر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان برسد.

دقیقه ۶۳ "تاورنیر" گل سوم شاگردان جرارد را به ثمر رساند تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده اسکاتلند به پایان برسد.

بنفیکا ۴ - لخ پوزنان صفر/ پرتغالی‌ها نماینده یونان را تار و مار کردند

در دیگر بازی این گروه تیم بنفیکا‌ی پرتغال به مصاف لخ پوزنان یونان رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود نماینده پرتغال به پایان رسید.

بازیکنان بنفیکا که نبض بازی را در اختیار داشتند در دقیقه ۳۶ نیمه اول توسط "فرتونگن" به گل رسیدند.

در نیمه دوم پرتغالی‌ها در گلزنی بهتر عمل کردند و در دقایق ۵۷، ۵۸ و ۸۹ توسط "نونز"، "پیزی" و "ویگی" به گل رسیدند تا با نتیجه قاطع ۴ بر صفر پیروز این بازی شوند.

در پایان مسابقات هفته پنجم تیم فوتبال رنجرز با ۱۱ امتیاز صدر نشین بوده و بنفیکای ۱۱ امتیازی هم در تعقیب این تیم اسکاتلندی است. لخ پوزنان و استاندارد لیژ هم با ۳ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول گروه D قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار