استاندار همدان خبر داد:

فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ از روز شنبه

استاندار همدان گفت: گروه‌های شغلی 1 و ۲ از روز شنبه ۱۵ آذر فعالیت خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز و پایان محدودیت‌های کرونایی برخی از مشاغل، گفت: گروه‌های شغلی یک و ۲ می‌توانند از روز شنبه ۱۵ آذر فعالیت خود را آغاز کنند.

او بیان کرد: فعالیت مشاغل گروه سه و چهار در استان همدان همچنان ممنوع است و باید منتظر بهبود شرایط و اعلام شرایط جدید باشند.

استاندار همدان گفت: تمام شهر‌های استان همدان از وضعیت قرمز کرونا خارج و در وضعیت نارنجی قرار دارد که می‌بایست از همکاری مطلوب و موثر اقشار مختلف مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای محدودیت‌های ابلاغی قدردانی کنیم.

شاهرخی تاکید کرد: مردم مانند گذشته دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه و پیشگیری کرونا را جدی گرفته و اجرا کنند که نتیجه آن هم روند کاهشی میزان ابتلا به بیماری و خارج شدن استان از وضعیت قرمز است.

او افزود: کسبه و بازاریان همدان در اجرای محدودیت‌ها مشارکت خوبی داشتند و مردم نیز در ساعات ممنوعه از تردد و تجمع خودداری کردند که شایسته قدردانی است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با همکاری خوب اصناف، بازاریان، کسبه، مردم و اکیپ‌های بهداشتی و نظارتی اصناف و اماکن، وضعیت استان از قرمز به نارنجی تبدیل شده و این روند باید ادامه یابد.

شاهرخی گفت: باوجود تنگنا‌های اقتصادی و شرایط تحریم، کسبه و بازاریان و اتحادیه‌های صنفی همکاری بسیار خوبی در تعطیلی ۲ هفته‌ای کسب و کار خود داشتند و امیدواریم ایثار آن‌ها منجر به شکست زودتر این بیماری شود.

فعالیت گروه‌های شغلی ۱ و ۲ از روز شنبه

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.