مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور:

عوامل اجرایی طرح شهید سلیمانی کارت شناسایی معتبر دارند

ناصحی گفت:کسانی که در طرح شهید سلیمانی به درب منازل مراجعه می‌کنند، کارت شناسایی معتبر دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه کسانی که در طرح شهید سلیمانی به درب منازل مراجعه کرده کارت شناسایی معتبر دارند، گفت:این افراد نیرو‌های شناخته شده‌ای هستند که در شبکه‌های بهداشت، مساجد و پایگاه‌ها برای مردم منطقه آشنا بوده و موضوع شناسایی آن‌ها کاملا حل شده است.

او افزود:این طرح بر پایه شبکه‌های بهداشتی و درمانی است که بسیجیان به عنوان یکی از عوامل اصلی در این طرح در کنار حوزه‌های دانشگاه علوم پزشکی و شبکه‌های بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند.

ناصحی با بیان اینکه این طرح به صورت محله محور یا خانواده محور ترسیم شده و از هفته آینده در کشور اجرا می‌شود، گفت: امیدواریم با این بسیج همگانی که مزین به طرح شهید سلیمانی شده، راهگشا بوده و آمار مبتلایان و مرگ و میر را پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید:

او افزود:تیم‌های ۲۵۰۰ نفره برای اجرای این طرح تشکیل شده که در کنار همکاران ما در بیمارستان‌ها و شبکه‌ها و مراکز بهداشتی قرار می‌گیرند.

ناصحی گفت: سمت و سوی این طرح این است که ویروس در خانه‌ها محصور شده و در جامعه انتقال پیدا نکند.

او افزود:در این طرح بیماران کرونایی که شناسایی می‌شوند از آن‌ها مراقبت شده حتی و مواجه شدگان با بیمار هم شناسایی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور افزود:بعد از شناسایی افراد کرونایی، ایزوله کردن بیمار و قرنطینه کسانی که با آن‌ها مواجه بودند هم انجام می‌گیرد و حتی بحث‌های معیشتی این افراد هم در این طرح پیش بینی شده که با همت بسیج و فرماداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار