مستکبران جهان و ادعای حقوق بشری!

امام جمعه شهرستان طبس گفت: حقوق بشر امروز مانند یک چماق در دست مستکبران جهان است که با آن حقوق ملت‌ ها را پای مال می کنند.

مستکبران جهان و ادعای حقوق بشری!حجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه شهرستان طبس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امروزه مستکبرین جهان به اسم حقوق بشر، حقوق ملت‌ ها را پای مال می کنند و باعث تمامی جنایت‌ هایی که در سراسر عالم رخ می دهد آمریکا و کشور‌های همسوی با او است.

او با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده، افزود: آنها در کمال بی حیایی دم از حقوق بشر زده ولی در کنار آن دست به اقدامات تروریستی نیز می زنند.

حجت الاسلام محمدی سبزواری ادامه داد: ملت آگاه ایران می دانند که این شعار‌ های دروغین را مستکبرین جهان برای حفظ منافع  و سلطه خودشان بر ملت‌ ها می دهند.


بیشتر بخوانید


امام جمعه شهرستان طبس با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به ایران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲،  اظهار کرد: در اعتراض این سفر دانشجویان با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی به میدان آمدند و در دانشگاه تهران تحصن و اعتراض کردند.

او ادامه داد: در این جریان سه نفر به شهادت رسیدند و روز ۱۶ آذر را به نام دانشجو در تقویم ایران ثبت شد.

امام جمعه شهرستان طبس تصریح کرد: امیدوارم این آرمان روز دانشجو که همان بصیرت، دشمن شناسی، انقلابی بودن، آگاه بودن، و معرفت است امروزه نیز در بین دانشجویان نهادیده شود.

او با اشاره به اینکه معرفی عراق به عنوان آغازگر جنگ تحمیلی برگ زرینی در پرونده انقلاب ثبت شد بیان کرد: دنیای ظالم و مستکبر با مقاومت و ایستادگی ملت و نظام  اسلامی پذیرفتند که عراق آغازگر جنگ تحمیلی بوده است.

حجت الاسلام محمدی افزود: شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام در سال ۱۳۶۳ آغاز شد، که امام فرمودند انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود و امروز دشمن به فکر تهی کردن فرهنگ انقلاب است و مزدوران داخلی وابسته به استکبار جهانی نیز از درون می‌خواهند ضربه بزنند.

او عنوان کرد: فرهنگ انقلاب، فرهنگی است که امام راحل و مقام معظم رهبری آرمان آن را ترسیم و سیاست کلان نظام را بیان کردند و امیدواریم در جهت فرهنگ انقلاب بتوانیم تلاش‌ های موثری را انجام دهیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.