مشاور حقوقی پرسپولیس: النصری‌ها دوست دارند آب در هاون بکوبند

امیرساعد وکیل در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس توضیح داد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر ساعد وکیل، مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه النصر اظهار کرد: نمی‌دانم چرا باشگاه النصر عربستان علاقه دارد این پرونده را دنبال کند. آن ها دوست دارند تمرین کنند و آب در هاون بکوبند. در تاریخ ۱۲ آذر این باشگاه اعلام کرده که پرونده را در دیوان داوری ورزشی در ۲ - ۳ موضوع پیگیری کرده است.

او افزود: دادگاه عالی ورزش از ما خواسته است در خصوص موارد حقوقی به صورت محدود نظر بدهیم و جا دارد یک تشکر ویژه از مجموعه مدیریتی باشگاه داشته باشم. با ۴ وکیل خارجی مذاکره کردم و به این جمع بندی رسیدیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار ندهیم. همه همکاران در تلاش هستند که خم به ابروی هواداران نیاید و خیال آن ها از بابت تیم در فینال راحت باشد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جمع بندی به این موضوع رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تائید باشگاه پرسپولیس نیست، زیرا باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است‌.


بیشتر بخوانید


وی در خصوص این که آیا ممکن است تاریخ فینال لیگ قهرمانان تغییر کند، عنوان کرد: پرونده در جریان است و ممکن است حریف از این صحبت های من سوء استفاده کند. ما منتظر واکنش وکلای باشگاه النصر هستیم؛ آن ها ۴ وکیل خبره دارند. در زمان استیناف ۲ وکیل شناخته شده، ۱۲۵ صفحه لایحه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند، اما خوشبختانه ما هم با دفاعیه ۱۳۰ صفحه ای از حق باشگاه دفاع کردیم.

ساعد وکیل گفت: در کمیته استیناف حتی با وجود اشاره به ماده ۵۹ که شکایت وارد نیست، در بقیه ملاحظات رسیدگی به مباحث مختلف  صورت گرفت.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: من صحبتم را این گونه منتقل می‌کنم. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان‌گه توست/ عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری. با نهایت قدرت تیم ما در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

وکیل در پایان گفت: لایحه بررسی پرونده خلیل زاده به کمیته وضعیت ارسال شده است و وکیل این بازیکن یک هفته زمان خواست تا پاسخ لایحه را بدهد. بعد از نظر کمیته وضعیت در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار