لیگ آزادگان؛

تلاش نصرتی برای پیروزی مقابل تیم سابق/ ملوانان در صدد پیروزی در دومین دربی شمال

در چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال، فردا ۹ دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال فردا با برگزاری ۹ دیدار آغاز خواهد شد.

چوکای تالش که در ۲ هفته گذشته برابر خیبر خرم آباد و ملوان بندرانزلی شکست خورده و با دریافت ۵ گل و بدون گل زده، ضعیف‌ترین تیم فصل جدید به شمار می‌رود، فردا با هدایت علی لطیفی، سرمربی جدید خود میهمان استقلال خوزستان است. چوکای تالش تاکنون با سرمربی جدید خود تمرین نداشته و نخستین حضور لطیفی روی نیمکت عقاب‌ها با بازی حساس برابر تیم قدرتمند استقلال خوزستان مصادف شده است. استقلال خوزستان ۲ بازی قبلی خود برابر خوشه طلایی ساوه و بادران تهران را با پیروزی سپری کرده و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به پارس جنوبی جم در رده دوم قرار دارد.

یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته تقابل تیم‌های پارس جنوبی جم با گل ریحان البرز است. محمد نصرتی که تاکنون با پارس جنوبی جم نتایج خوبی کسب کرده و تیمش را به صدر جدول رسانده، فردا باید تیمش را برای دیدار مقابل تیمی آماده کند که فصل گذشته هدایت آن را برعهده داشت. گل ریحان البرز با تساوی در ۲ بازی قبلی و کسب ۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و میثم منیعی امیدوار است تیمش در بازی خانگی فردا، نخستین پیروزی خود در فصل جدید را کسب کند.

دیدار هوادار تهران برابر قشقایی شیراز نیز فردا در تهران برگزار خواهد شد. هوادار فصل گذشته با عنایتی نتایج بسیار خوبی کسب کرد و اگر در نیم فصل اول امتیازات بیشتری به دست می‌آورد، شاید اکنون در لیگ برتر به میدان می‌رفت. با این حال شاگردان عنایتی برای صعود به لیگ برتر باید یک فصل نو را آغاز کنند. هوادار تاکنون ۴ امتیاز کسب کرده و هفته گذشته در زمین نه چندان مطلوب ورزشگاه تختی اهواز، با تساوی یک بر یک مقابل استقلال ملاثانی متوقف شد. در طرف دیگر قشقایی شیراز فصل جدید را با پیروزی مقابل ملوان بندرانزلی آغاز کرد، اما هفته گذشته در ورزشگاه خانگی خود با یگ گل مقابل آرمان گهر سیرجان متوقف شد.

مس کرمان نیز که یکی از مدعیان جدی صعود به شمار می‌رود و بازیکنان مطرحی را به خدمت گرفته، پس از یک پیروزی و یک تساوی در ۲ هفته گذشته، فردا به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت که با هدایت حسن اشجاری نتایج مشابهی کسب کرده است.

دربی شمال هم فردا میان رایکای بابل و ملوان بندرانزلی برگزار خواهد شد و شاگردان مازیار زارع که فصل گذشته موفق شدند برابر چوکای تالش به پیروزی قاطعی برسند، امیدوارند فردا در خانه رایکا دومین دربی شمال را هم با پیروزی به پایان برسانند، اما در طرف مقابل رایکایی‌ها هم با هدایت نادر دست نشان انگیزه‌های فراوانی برای کسب نخستین ۳ امتیاز را در فصل جدید دارند.

برنامه بازی‌های هفته سوم لیگ آزادگان:

رایکای بابل - ملوان  ۱۴:۱۵
شهرداری آستارا - مس کرمان  ۱۴:۱۵
فجر سپاسی - نود ارومیه  ۱۴:۱۵
آرمان گهر - بادران تهران  ۱۴:۱۵
گل ریحان البرز - پارس جنوبی جم  ۱۴:۳۰
استقلال خوزستان - چوکای تالش  ۱۴:۳۰
خیبر خرم‌آباد - استقلال ملاثانی  ۱۴:۳۰
هوادار - قشقایی شیراز  ۱۴:۳۰
شاهین شهرداری‌بوشهر - خوشه طلایی ساوه  ۱۵:۰۰

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار