در پیامی؛

جامعه مدرسین درگذشت حجت‌الاسلام جعفر الهادی را تسلیت گفت

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت ابوالشهید حجت‌الاسلام جعفر الهادی از استادان پیشکسوت حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حجت‌الاسلام جعفر الهادی به این شرح است:

رحلت استاد برجسته حوزه علمیه و عضو هیئت علمی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، ابو الشهید مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج شیخ محمدجعفر خوشنویس (جعفر الهادی) رحمه الله علیه موجب تالم و تاثر گردید.

 سال‌ها تدریس در حوزه و دانشگاه و تالیف مقالات فقهی و علمی به زبان‌های عربی و فارسی و همچنین تربیت شاگردان و فضلای بسیاری در حوزه‌های علمیه، بخشی از مجاهدت‌های این عالم بزرگوار است.

ایشان در نشر و ترویج معارف اسلامی در ایران و دیگر کشور‌های اسلامی نقش به سزایی داشت.

 این عالم دانشمند از صاحب‌نظران و کارشناسان علوم حدیث، کلام ، ملل و نحل بودند که در تأسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داده است و آثار گران‌قدری را به رشته تحریر درآورد.

این عالم انقلابی از همراهان و یاوران راستین انقلاب اسلامی بود و در انتقال معارف انقلاب به مشتاقان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی فعالیت‌هایی بین‌المللی داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه قم روز گذشته در ۷۴ سالگی بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار