اختصاص هزینه مراسم ختم برای آزادی ۳ زندانی

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: خیر یزدی در اقدام خداپسندانه‌ای با اختصاص مبلغ ۱۳۶ میلیون تومان آزادی ۳ زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت:  خانواده مرحوم  حسن شمسی  با حضور در ستاد دیه استان  و در اقدام خداپسندانه‌ای با اختصاص مبلغ ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال آزادی ۳ زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کردند.

او افزود: فرزندان این مرحوم مغفور در این خصوص اینگونه گفتند: این مبلغ را برای شادی روح پدر خویش اهدا نموده و امیدواریم با اهدای این مبلغ دل خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها به دلایل بدهی‌های مالی و نبود توان در پرداخت دیون خود در زندان‌های استان تحمل حبس می نمایند را شاد نماییم که باقیات الصالحاتی برای این عزیز سفر کرده در آن دنیا باشد.

افشون ادامه داد: فرزندان این مرحوم در ادامه گفتند: امیدوارم تا خیرین و نیکوکارانی که از توان مالی خوبی برخوردار هستند در امر آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت نموده و این کار خداپسندانه  تبدیل به یک فرهنگ در اجتماع شود.

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: با اهدای این مبلغ ۳ زندانی محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خویش بازگشتند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.