توزیع ۳۰ تن مرغ منجمد در الیگودرز

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت الیگودرز گفت: بیش از ۳۰ تن مرغ منجمد در راستای تنظیم بازار این ماده غذایی در شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،علی سرلک،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت الیگودرز  با بیان اینکه هفته گذشته اقلامی مانند برنج و روغن نیز در شهرستان توزیع شد اظهار داشت: در شهرستان الیگودرز کالای مورد نیاز مردم به اندازه کافی موجود است و مردم نگران کمبود کالا نباشند.
او تصریح کرد: دولت در خصوص تامین کالای اساسی تدابیر لازم را اتخاذ کرده و ما در شهرستان برای تامین کالای اساسی مردم هیچ مشکلی نداریم.
به گفته او وی اقلام مورد نیاز مردم شامل برنج، انواع روغن، مرغ منجمد و شکر در حد سهمیه متناسب با جمعیت در همه بخش‌ها و شهر‌های شهرستان توزیع شده و از این پس هم این روند ادامه دارد.
سرلک همچنین با تقدیر از خدمات مدیریت شهرستان در کنترل کرونا گفت: اصناف شهرستان در ۲ هفته گذشته به خوبی و با ایثار و از خود گذشتگی با ستاد کرونا همکاری کردند.
او با بیان آنکه اصناف خسارات زیادی در دوران محدودیت‌های کرونایی متحمل شدند، افزود: برای حمایت از اصناف متعهد دولت برنامه‌های حمایتی لازم را اتخاذ کرده است.
الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.