دستیابی به رکورد بی سابقه تولید ماهانه آهک دانه بندی

رکورد بی سابقه تولید ۹۸ هزار و ۳۲۵ تن سنگ آهک دانه بندی در شرکت سنگ فولاد مبارکه اصفهان در فعالیت ۳۰ ساله اش ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد کریمی رئیس واحد خردایش و دانه بندی شـرکت فولادسنگ شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفـت: دستیابی به این رکورد در سابقه ۳۰ ساله فعالیت  شرکت سنگ فولاد مبارکه اصفهان بی سابقه بوده است.

محمد کریمی، تأمین مواد اولیه موردنیاز صنعت فوالد شامل سنگ آهک، آهن و دولومیت با تمرکز بر نیاز‌های گروه فولاد مبارکه، مامویت این شرکت بیان کرد و افزود: با برنامه ریزی، مدیریت فرایندها، تلاش بی وقفه، استفاده مؤثر از مکانیسم‌ها و به ویژه کاهش توقفات با تولید ۹۸ هزار و ۳۲۵ تن سنگ آهک دانه بندی مجموع محصولات سنگ آهک دانه بندی با سایز‌های ۳۵ تا ۷۰ میلی متر و ۱۸ تا ۵۰ میلی متر محقق شده است.

او گفت: با شروع ساخت شرکت فولاد مبارکه، از سال ۱۳۶۰ عملیات اکتشاف کانسار سنگ آهک نیز آغاز شد و پس از مرحله گمانه زنی و اکتشاف، منطقه حوضماهی در کنار مجتمع فولاد مبارکه به عنوان معدن تجهیز و در سال ۱۳۷۰ شرکت معدنی و صنعتی حوضماهی متولد شد.

رئیس واحد خردایش و دانه بندی شـرکت فولادسنگ شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: پس از آن، این شرکت با محول شدن مسئولیت‌های جدید در خصوص تأمین تمام مواد معدنی مورد استفاده در شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین فولادساز خاورمیانه، در سال ۱۳۹۰ با عنوان شرکت معدنی و صنعتی فولاد سنگ مبارکه اصفهان فصل نوینی از فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.