ثبت نام بیش از هزار و ۲۰۰ تاکسی و وانت بار در طرح دوگانه سوز کردن در خراسان شمالی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی از ثبت نام بیش از هزار ۲۳۳ تاکسی و وانت بارعمومی در طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌ها در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجتبی شکوری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: استفاده خودرو‌های عمومی از این خدمات رایگان است و براساس مصوبه شورای عالی اقتصاد، دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی شامل وانت‌های سبک و سنگین، تاکسی‌ها به صورت رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای برای مالکان خودرو ندارد.

شکوری افزود: سامانه همچنان برای ثبت‌نام گازسوز کردن خودرو‌ها فعال است و مالکان این دسته از خودرو‌ها می‌توانند به سامانه جامع اطلاعات خودرو‌های دوگانه‌سوز مراجعه و از این طریق نسبت به ثبت‌نام برای تبدیل خودروی خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: این طرح محدودیت تعداد ثبت‌نامی‌ها را ندارد و تمام مالکان خودرو‌های گفته شده می‌توانند ثبت‌نام کنند تا برای انجام فرآیند به آن‌ها اطلاع‌رسانی شود.

شکوری افزود: در قالب طرح رایگان تبدیل خودرو‌های عمومی، تعداد هزار و ۲۳۳ خودرو ثبت نام و تاکنون ۴۹۱دستگاه خودرو گازسوز شده‌اند و مابقی نیز در انتظار تعیین نوبت قرار دارند

متقاضیان با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir نسبت به تبدیل رایگان خودروی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.