حکم جالب قاضی به باند خانوادگی صیاد حیوانات در تربت حیدریه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت‌حیدریه گفت: خانواده‌ای که به صورت غیر مجاز اقدام به شکار حیوانات وحشی می‌کردند در تربت حیدریه دستگیر شدند.

داود نور محمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: خانواده‌ای که در بخش کدکن این شهرستان اقدام به شکار بی رویه حیوانات وحشی و فروش گوشت آن ها در سطح خراسان رضوی می‌کردند، دستگیر شدند.

او افزود: با حکم قاضی دوستدار محیط زیست پدر خانواده به انجام ۶۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در اداره حفاظت محیط زیست تربت حیدریه از طریق تعلیف جانوران وحشی در فصل زمستان، ساخت و احداث آبشخور از سه ماه و یک روز حبس به عنوان مجازات اصلی محکوم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تربت‌حیدریه ادامه داد: همچنین این فرد به دو سال ممنوعیت از حمل سلاح به عنوان مجازات تکمیلی و پرداخت یکصد میلیون ریال به سازمان حفاظت محیط زیست بابت ضرر و زیان وارده محکوم شد.
 

بیشتر بخوانید


نورمحمدی بیان کرد: همچنین همسر، برادر همسر و برادر این فرد نیز هر کدام به پرداخت بیست میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم و فرزند او بابت تمرد از دستور مامورین به پرداخت بیست میلیون ریال و بابت توهین به مامورین به تحمل هفتاد و چهار ضربه شلاق محکوم شد.

او تصریح کرد: امیدوارم با همکاری‌های بین بخشی بتوانیم در راه حفاظت از محیط زیست و تنوع زیستی این مرز و بوم گام‌های موثری بر داریم.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار